Kolář Miroslav Ing. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 36 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • energický, dobře vysvětlí probíranmou látku, ochotně zodpoví dotazy, alternativní možnost získat zápočet testem při nesplnění původnícgh podmínek
  • Byla s ním sranda. Rád pomáhal. Měl nadhled.
  • Skutečně se snaží, abychom všemu rozuměli a abychom udrželi počítací tempo. Byl velmi vstřícný.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • méně zmatkovat občas
  • Občas se toho na tabuli semlelo příliš rychle příliš mnoho. Ze spousty cvičení jsem odcházel s vytřeštěným výrazem. Naštěstí jsem si všechny postupy řešení psal, což se zužitkovalo během přípravy na zkoušku.
  • Problémové příklady si lépe připravit.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Každé cvičení se psal test, zápočet byl za určitý počet bodů z testů. Podcenil jsem přípravu a zápočet nedostal, během prvního týdnu zkouškového období se ale psal náhradní zápočtový test, který snad nebylo možné nenapsat. Rozhodně doporučuji během semestru počítat, počítat, počítat. A ne jen hodinu před cvičením.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] 1
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [2] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď