01MAB2  >  Matematická analýza B2

Počet hodnotících: 16 / 205
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 205 studentů.
Ukončilo předmět: 67 studentů.
|======..............| 32 %

Kolář Miroslav Ing. [ Cvičící ]
Palek Jiří Ing. [ Cvičící ]
Pártl Ondřej Ing. [ Cvičící ]
Planková Barbora Ing. [ Cvičící ]
Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Tichý Ondřej Ing. [ Cvičící ]
Žák Alexandr Ing. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Obtížnost zkouškových příkladů neodpovídá obtížnosti příkladů ze cvičení. Na cvičení se z většiny počítají typy příkladů, které příliš ke zkoušce nepomůžou. Dále velmi záleží, na který termín zkoušky člověk zrovna narazí. Je možné, že zkoušků udělá bez většího stresu a učení, ale může se stát, že narazí zrovna na tři vyhazovací termíny
  • absence skripta, možná až příliš teorie
  • Jeden z nejnáročnějších předmětů v letním semestru.
  • Zajímavý ale náročný předmět
  • Chtělo by to dělat Taylora.
  • Nejsou.
  • Nejtěžší předmět v prváku, ale dá se to zvládnout s trochou píle a trochou štěstí na zadání u zkoušky.
  • Pokračování analýzy z prvního semestru.
  • probrání integrálů a řad ve stylu zimního semestru
  • Přednášky jsem nenavštěvoval, výklad na mě byl příliš rychlý a nesrozumitelný. Naštěstí má pan docent přednášky na svých stránkách.
  • Důležitý předmět, ale zkouška jsou přijímačky do druháku...
  • Není moc teorie, ale potřebujete 1000 příkladů, abyste to uměl
  • Poměrně obtížný předmět
  • Něco mnohem horšího, než bylo v prvním semestru.
  • bohužel za 4 hodiny týdně se nedá ani zdaleka procvičit dost. málo času na řady
    Filip Vojáček

N : Oznámkujte předmět [16] 2.75
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 37 % [6] 2
3 : |==========..........| 50 % [8] 3
4 : |==..................| 12 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 81 % [13] ano
3 : |==..................| 12 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká