Krbálek Milan doc.Mgr. Ph.D. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[01KTVE] Konferenční týden výzkumu, exkurze
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01MDS] Modely dopravních systémů
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 18 / 104
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
Celkové hodnocení [17]
1 : |==================..| 88 % [15]  
2 : |==..................| 11 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli přednášející [17]
1 : |==================..| 88 % [15]  
2 : |==..................| 11 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Veľmi doporučujem navštevovať prednášky, lepšie porozumenie preberanej látke.
  • Prostě bezva. Hodně se vyplatí na ně chodit a psát si. Většinu věcí říká trochu jinak než jsou uvedeny ve skriptech a člověk pak může na jednu věc nahlížet z několika různých úhlů, což je k hlubšímu pochopení dost důležité. I na přednáškách se dají získat plusové body, takže pokud máte chvilku jukněte se na probíranou látku i během semestru. Občas stačí fakt málo :-)
  • dali sa získať hodnotné poznámky na štúdium
  • Má smysl chodit na přednášky, min z toho hlediska, že tam padnou otázky k zamyšlení.
  • Škola hrou.

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Zápisky, skriptá. Postup bol vypracovanie zadaných otázok a pochopenie všetkých vecí na ktoré sa odkazovali.
  • Vlastní zápisky, skripta, konzultace se spolužáky. Vypracovala jsem si otázky k ústní zkoušce a spočítala téměř všechny zkouškové písemky asi 3 roky zpátky.
  • a vlastní zápisky

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
  • Písemná část je poměrně náročná, vyplatí se propočítat celou cvičebnici. Ústní zkouška dost záleží na vylosované otázce, ale doc. Krbálek je vždy ochoten poradit, a tak je zkoušení v podstatě příjemné.
  • Zmena ústneho skúškového systému v polovici skúškového nás trochu zaskočila. Ústne skúšanie bolo inak objektívne, testy boli ale veľmi náročné, neporovnateľne oproti zápočtom.
  • Písemka je prostě těžká, příklady nečekané. Nesmíte se zaseknout, se vším musíte vědět, co dělat. Ale není to neudělatelné. Známku lze na ústní vytáhnout až o dva stupně. Ústní jsem ještě zažila standardní, čili vylosujete si číslo a tu otázku dostanete a celou ji vypracujete. Zkoušející byl moc fajn. Když to umíte, je to spíše takový příjemný rozhovor na úrovni :-)
  • No přijde mi, že drastická změna stylu zkoušení v průběhu zkouškového je trochu nefér
  • vyplatilo se jít na první termín
  • Zkouška byla náročná, ale každý s tím počítal. Zkoušející se mi jevil objektivní.
  • Euforie z úspěšného složení zkoušky je značná...
  • Nejnarocnejsi zkouska vsech 4 semestru. Vyzaduje se 100% znalost latky.
  • Když člověk zná všechno a nevzpomene si na jediný důkaz, nemusel by ho hned pan docent mít tendenci vyhodit. Já vím, že máme otázky předem dané a proto bychom měli být schopní se na ně připravit, ale letos té látky bylo opravdu moc a člověku občas něco vypadne.
    František Jantač

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
  • Dokáže se vžít do role studenta, který látku vidí poprvé, a přesně vytipovat místa, která jsou klíčová pro pochopení. Přednáší srozumitelně, poutavě, používá barevné křídy ve správný čas na správném místě. Zkrátka celkově výborný přístup.
  • Přednášky jsou skvěle zpracované, zápis na tabuli je přehledný i díky barevným křídám. Doc. Krbálek se dokáže vcítit do role studenta, a tak je schopen perfektně vysvětlit i ty věci, které studentům nejsou na první pohled jasné.
  • Krásný zápis na tabuli. Přednášky mají hlavu a patu, nepřeskakuje.
  • dokonalú organizáciu prednášok, spôsob vysvetľovania
  • Konzistenci učiva, přehled, interaktivnost přednášek a věčný úsměv :)
  • Schopnost dobře podat látku, zábavnost...
  • přehlednost, interakci se studenty, preciznost...
  • Dobře vedené přednášky
  • nádherné písmo
  • Pedagogickou úroveň, ať už jde o zápis na tabuli, srozumitelný výklad nebo třeba samotnou organizaci předmětu.
  • Výborný přehled v probírané látce, kterou dokáže podat studentům celkem srozumitelnou formou.
  • snahu vysvětlit věci názorně a pochopitelně, byť to se to vždy nepodaří

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • V zimním semestru házel více vtípků, v letňáku mi pak trošku chybělo semtam odlehčení atmosféry.
  • V ničem podstatném
  • Vím, že to asi není možné, ale zkusit si vydupat trochu víc přednášek a probrat toho malinko víc (protože ne všichni chodí na SMB a u zkoušky se navíc objevovaly i věci, které se na přednášce dle mého názoru nedělaly)
  • nemeniť spôsob skúšania v priebehu skúškového

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [22]
1 : |=...................| 4 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [17]
1 : |===============.....| 76 % [13] 90%-100%
2 : |=...................| 5 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [2] 50%-75%
4 : |=...................| 5 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]
1 : |=...................| 5 % [1] Vlastní zápisky
2 : |=============.......| 64 % [11] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=...................| 5 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [14] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [17] 1.12
1 : |==================..| 88 % [15] 1 (výborný)
2 : |==..................| 11 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [29]
1 : |=====...............| 27 % [8] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [22]
1 : |==..................| 9 % [2] Slovní odpověď