Masáková Zuzana doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM2] Diskretní matematika 2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01TC] Teorie čísel
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 44
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [16]
1 : |=================...| 87 % [14]  
2 : |==..................| 12 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |=================...| 87 % [7]  
2 : |==..................| 12 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |=================...| 87 % [7]  
2 : |==..................| 12 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Klasické jako DIM1.
  • Docentka Masáková umí na přednáškách vytvořit velmi příjemnou a nenucenou atmosféru. Zápisy na tabuli jsou přehledné a člověku mnohdy stačilo jen chodit na přednášky a skoro celou problematiku uměl.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Systém nepovinných bodovaných domácích úkolů.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Hezky po krocích látku vysvětlí.
  • schopnost vysvětlit danou látku
  • Čitelný zápis, vystihnutí obtížných kroků a skoků (dokáže se vžít do studenta).
  • Zápal pro věc, snaha, aby látku pochopili všichni, příjemné jednání se studenty.
  • Opravdu nebývalý talent učit a vysvětlit látku tak, že člověk opravdu chápe, o co jde. Dále je skvělý systém získávání bodů za nepovinné domácí úkoly, které mohou pomoci k zisku zápočtu i před ukončením celého předmětu.
  • Přednáší velmi zajímavě, není to nuda. Snadno se udrží pozornost
    Georgy Dzhanezashvili

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Malý důraz na aplikace probírané látky. Odnesl jsem si spoustu teorie a důkazů, méně však schopnosti řešit rek. rovnice.
  • Není co zlepšovat.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
1 : |====................| 20 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |====================| 100 % [8] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
1 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.12
1 : |=================...| 87 % [7] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [14]
1 : |========............| 42 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
1 : |==..................| 10 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.12
1 : |=================...| 87 % [7] 1
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |============........| 62 % [5] středně obtížný
4 : |=======.............| 37 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď