01DIM2  >  Diskretní matematika 2

Počet hodnotících: 10 / 97
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 97 studentů.
Ukončilo předmět: 66 studentů.
|==============......| 68 %

Masáková Zuzana doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]
Šťovíček Pavel prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • DIM
  • Předmět nenavazoval na Diskrétní matematiku 1. Zde se jednalo především o řešení posloupností.
  • zajímavá látka, získané znalosti se daly použít v jiných předmětech
  • Je škoda, že tento předmět, tak důležitý pro informatiky, je pojat pouze jako doplněk k látce MA a LA a škoda, že k němu nejsou skripta. Člověk si musí dělat zápisky a jen těžko pak stíhá vnímat látku, což je citelné obzvlášť u rekurentních rovnic, kde je zásadní otázka zápisu a je snadné se ztratit v indexech a koeficientech. Myšlenka zadávání zajímavých domácích úloh se mi líbí, ale v důsledku se probere méně látky a/nebo probere se méně důkladně. Možná by bylo dobré zvýšit hodinovou dotaci, nebo zavést nový předmět na úlohy z olympiád.
  • Předmět, stejně jako DIM1 byl pohodový a relativně zajímavý. Ačkoliv bych klidně zavedl nějaký motivační příklad či využití. Takto je látka hrozně "odtržená".
  • Příjemný kurz.
  • Skok od prvočísel k posloupnostem a diferenčním rovnicím.
  • Velice zajímavé a užitečné téma- diferenční rovnice z diskrétní matematiky
    Georgy Dzhanezashvili
  • Pokračuje se v duchu DIM 1 tedy příklady v hodinách, nutnost 5 bodu za příklad jsou dva na konci písemka, probírají se poměrně zajímavé věci
    Jan Schäfer

N : Oznámkujte předmět [10] 1.30
1 : |==============......| 70 % [7] 1 (výborně)
2 : |======..............| 30 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
1 : |==..................| 10 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [9] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká