Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MMPV] Matematické modely proudění podzemních vod
[01MRM] Metody pro řídké matice
[01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 15 / 79
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [15]
1 : |================....| 80 % [12]  
2 : |===.................| 13 % [2]  
3 : |=...................| 6 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.27

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli přednášející [15]
1 : |================....| 80 % [12]  
2 : |===.................| 13 % [2]  
3 : |=...................| 6 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.27

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • úhľadný zápis na tabuľu, štrukturovanosť
  • byly zábavné
  • Úplně o ničem, na cvičeních se probírala potřebná teorie a nic víc se stejnak ani u zkoušky nepoužilo.
  • Přednášky byly mnohdy velmi náročné. Byla to jedna věta s důkazem za druhou ve velmi vysokém tempu. Příliš nešlo stíhat dělat si poznámky a ještě se snažit chápat. Proto si toho člověk z přednášky příliš neodnesl

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Wikiskripta jsou prakticky kompletně přepsané přednášky, takže stačí více než boahtě.
  • Vlastní zápisky, dvoje skripta
  • wikiskripta, vlastní poznámky
  • Wikiskripta, skripta z FELu a Matfyzu, zápisky a jiné samizdatové materiály

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
  • Zkouška s příjemnou atmosférou. V písemce musíte prokázat, že něco umíte, ale většinou tam nebývají kdovíjaké zákeřné chytáky. A pokud se vám výsledek písemky nelíbí, můžete si známku zlepšit na ústní části. Zkoušející je objektivní, nikoho nechce potopit, naopak. A pozor, podvádět se skutečně nevyplácí!
  • Zkouška je jednoduší než zápočty. Napíše se písemka a podle výsledků padne někdy i nějaká ta otázečka.
  • ak máte zápočet skúška je už potom dosť ľahká, stačí prepočítať cviká a ftp, ale časovo príliš náročná, ako poslední sme tam sedeli do 5 !!
  • Písemka a následně příjemná ústní zkouška. Pan doktor Mikyška je osobně velice milý, ústní zkouška sestávala z nalezení chyb v písemce a diskuse kolem nich.
  • Zkouška byla velmi příjemná, i přesto že jsem v písemce nasekal zbytečné chyby, během ústní části jsem dostal možnost je opravit, a tak jsem si odnesl i dobrou známku.
  • Zkouška nebyla náročná díky svojí předvídatelnosti.
  • Nejprve test - 3 teoretické otázky, 3 příklady, pak si člověk může vylepšit známku u ústní. Testy nebývají příliš těžké (v porovnání s jinými předměty), když zvládnete zápočet, zkouška by neměla být velký problém (početní část). Po opravení testů ještě následuje konzultace testu, kde lze některé nedostatky ještě dohnat. Pan Mykyška je vstřícný a zkouška probíhá v pohodové náladě.
  • srovnatelná obtížnost se zápočty

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
  • Přednáší takovým způsobem, že vše z vykládané látky do sebe dokonale zapadá a je to velice krásné. Dokáže pro výklad nadchnout sebe i studenty. Oceňuji také přehledný zápis na tabuli.
  • príjemný, sympatický, s dobre zvládnutými prednáškami
  • Přehledné psaní do sloupců, nadšení pro přednášení.
  • Srozumitelný výklad.
  • systematický výklad, schopnost zdůraznit důležité informace, schopnost propojování informací
  • Nemá v úmyslu vás u zkoušky potopit
  • Umí látku podat srozumitelnou a celkem zábavnou formou. Je vidět, že chce aby student pochopil vztah mezi teorií a praktickými výpočty.
  • přehlednost a srozumitelnost
  • Přehlednost přednášky
  • Přehlednost zápisu - nepsané pravidlo: "Tři tabule a dost!"
  • NEJLEPŠÍ (!!!) zápis na tabuli na světě. Nejenom že je to všechno hezky čitelné a přehledně uspořádané, (takže když si to člověk všechno napíše, ani nelituje toho, že k předmětu nejsou žádná oficiální skripta), ale podle množství popsané tabule se dá i měřit čas s vyšší přesností, než ho naměří věčně nefunkční hodiny v učebně :) . Dále oceňuji poslední přednášku, zaměřenou na praktické aplikace probrané látky a možnost dostat známku, pokud člověk velmi dobře napsal zápočtové písemky. Kdybych měl hodnotit body, dávám 10 bodů z deseti :)
    František Jantač

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • asi v ničom, prednášky boli super.
  • Zápis mi někdy přišel moc hustý, občas se to hůře četlo.
  • nevím

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [19]
1 : |=...................| 5 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]
1 : |============........| 60 % [9] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [3] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19]
1 : |===.................| 15 % [3] Vlastní zápisky
2 : |=...................| 5 % [1] Skripta
3 : |=====...............| 26 % [5] Wikiskripta
4 : |==..................| 10 % [2] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15]
1 : |===.................| 13 % [2] nevyjádřeno
2 : |=================...| 86 % [13] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [15] 1.27
1 : |================....| 80 % [12] 1 (výborný)
2 : |===.................| 13 % [2] 2
3 : |=...................| 6 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [26]
1 : |===.................| 15 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [18]
1 : |==..................| 11 % [2] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

Také by se mi líbilo, kdyby hodiny v posluchárně fungovaly.