01VYMA  >  Vybrané partie z matematiky

Počet hodnotících: 15 / 106
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 106 studentů.
Ukončilo předmět: 77 studentů.
|==============......| 72 %

Augustovičová Lucie Ing. [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Polívka Ondřej Ing. [ Cvičící ]
Strachota Pavel Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Veverka Petr Ing. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Je to zajímavé rozšíření analýzy. Je třeba si dát pozor; ze začátku to skoro nikdo nebere moc vážně a potom je pro někoho problém mít dost bodů k zápočtu.
  • fourierky a komplexní analýza
  • Velice zajímavý předmět, ve kterém se především dovíte spoustu věcí z oboru komplexní analýzy.
  • Zajímavá a trošku jiná matematika, než na kterou byl dosud člověk zvyklý.
  • Zajímavý předmět obsahující látku, které už se zjevně do jiných matematik nevešla.
  • Fourierův rozvoj, funkce komplexní proměnné, křivkové integrály, Laurentův rozvoj, rezidua. Předmět zaměřený na praktickou, příkladovou část. Na přednáškách se sice probere teorie k dané tématice, nicméně probrané důkazy jsou pochopitelné, nevelké náročnosti a pro získání zápočtu i složení zkoušky prakticky nepotřebné. Zadávané testy (z i zk) jsou buď shodné nebo velice podobné testům z minulých let - díky tomu není předmět ani zdaleka tak náročný, jak by mohl být.
  • Předmět docela zajímavý, ale těžko pochopitelný. Zápočty stály za to, ale zkouška byla procházka růžovou zahradou.
  • úvod do Furierových řad a analýzy funkcí komplexní proměnné...
  • Zajímavý předmět s velice dobrým přednášejícím.
  • zajímavé rozšíření znalostí Furrieorých řad a komplexních čísel
  • Získat zápočet je asi těžší než uspět u zkoušky, ale s trochou učení je to velmi pohodový předmět
  • VYMA je užitečná, avšak některé partie by se daly na úkor jiných ubrat. Bylo by také dobré studentům poskytnout na 1. cvičení několik listů s příklady (a výsledky). S absencí na cvičeních je to vyřízeno velice svérázným způsobem, který na lajdáky zřejmě funguje. Jelikož jsem měl tu čest předmět absolvovat dvakrát, dovolím s konstatotovat, že na cvičeních se nestíhá vše potřebné probrat. Na první zápočtovku to ještě cvičící satčí dohnat (zpravidla se koná až okolo Velikonoc), ale před druhou bývají poslední cvičení značně hektická jen s nazančením postupů bez vyzkoušení přímých výpočtů konkrétních příkladů.
  • Tento předmět mě nebavil, ale asi je to nutné zlo.

N : Oznámkujte předmět [15] 1.73
1 : |=========...........| 46 % [7] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [5] 2
3 : |====................| 20 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 93 % [14] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká