Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 46
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
Celkové hodnocení [9]
1 : |==================..| 88 % [8]  
2 : |==..................| 11 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |==================..| 88 % [8]  
2 : |==..................| 11 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Je velmi dobře připravený. Nepodařilo se mi ho záludnými dotazy ani jednou nachytat na švestkách.
  • Ze všeho dokáže udělat srozumitelnou kuchařku a přitom se snaží vše v daném čase co nejlépe vysvětlit. Má také pěkný smysl pro humor.
  • Perfektní cvičení plná vtipných hlášek, Petr Novotný je schopen vyložit teoretickou fyziku jasně a srozumitelně, byl by z něj skvělý přednášející.
  • Umí to vysvětlit a je s ním sranda.
  • Vtip a nestandardní pedagogické postupy (například iniciuje davové kamenování člověka u tabule zbytky kříd). Psaní testů s ním je taková vtipná společenská událost :D . Strukturovaný a srozumitelný výklad
  • Vysvětlovací schopnosti
  • Dobře rozumí probírané látce. Na začátku každé kapitoly dělá velmi přehledný a pěkný úvod, díky kterému se pak dobře počítá. Má dobrý smysl pro humor.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Když požádám o trochu větší shovívavost pro nevědomost žáka, budu horovat pro snížení kvality výuky... Takže to neudělám. Jen si postesknu, jak bolestivé je stát před panem doktorem s křídou v ruce a nevědět co napsat. Dává nám to pěkně sežrat.
  • Občas tolik nesleduje co se děje na tabuli a pak dlouho hledá chybu studenta.
  • Nic mě nenapadá.
  • Občas to bylo dost rychlé, a tak se člověk ztratil. Chápu ale, že vhledem k času vyhrazenému na cvičení to moc lépe nejspíš udělat nejde.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Kdo nebude chodit na cvičení, neudělá zkoušku! A nedostane zápočet.
  • Cvičení jsou zábavná a dobře člověka připraví na zápočtové písemky.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [16]
1 : |====................| 18 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 1.11
1 : |==================..| 88 % [8] 1
2 : |==..................| 11 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 22 % [2] obtížný
3 : |===============.....| 77 % [7] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
1 : |====................| 18 % [2] Slovní odpověď