Pártl Ondřej Ing. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[04CZVMAT2] Intenzivní kurz češtiny pro zahraniční studenty matematika
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 7 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 42 %
|========............|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Srozumitelné vysvětlování učiva
  • Pan Pártl byl jeden z nejlepších cvičících, s jakým jsem se na škole zatím setkal. Látce rozuměl, uměl ji dobře vysvětlit a byl velice ochotný. Líbilo se mi, že střídavě nechával počítat nás a střídavě počítal on - probrali jsem tudíž dost příkladů a nebylo nutno tolik počítat doma.
  • Preciznost, která je v pozdější fázi velmi důležitá.
    Alexandr Špaček

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Komunikace s přednášejícím ohledně toho jak vypadají zkoušky. Protože se na cvičení počítají některé příklady zbytečně a některé zkouškové příklady jsme nebyli připraveni
  • Nic mě nenapadá, přesně takto bych si cvičení představoval.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď