Planková Barbora Ing. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[01MAB2] Matematická analýza B2
[12NME1] Numerické metody
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 14
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [5]
1 : |====................| 20 % [1]  
2 : |============........| 60 % [3]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |====................| 20 % [1]  
2 : |============........| 60 % [3]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Kvůli nepřítomnosti v květnu s námi velmi přehledně a jasně doprobrala zbytek látky, snažila se ukázat provázanost a aplikace jednotlivých věcí.
  • Pozitivní nálada, vstřícnost, ochota, konečně mi zase někdo říkal křestním jménem a ne "pane Nováku." Byla legrace.
  • zapálení pro danou látku
  • - probrali jsme celou požadovanou látku (i když na konci trochu rychleji), včetně některých speciálních příkladu pana Jizby
  • Zaujímavo podaná látka.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Ze začátku byly cvičení poněkud zmatená.
  • Cvičení byla fajn.. ale moc jsem se toho na nich nenaučil.. Paní inženýrka by měla cvičit spíš nějaký jiný předmět, v kterém se opravdu vyzná, a ne termiku, které ne vždy dobře rozuměla a ani jí nějak extra nezbožňovala.. Naučit se na písemku u zkoušky byl pro mě dost problém.
  • ve schopnosti vysvětlit látku ostatním, lépe si uspořádat myšlenky
  • - lépe si připravit vysvětlení příkladů a nevymýšlet je až na místě, většinou to vedlo ke zmatkům - méně hopsání, prosím :)

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
1 : |======..............| 30 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
1 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 2.00
1 : |====................| 20 % [1] 1
2 : |============........| 60 % [3] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |================....| 80 % [4] středně obtížný
4 : |====................| 20 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď