Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 22 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Je vstřícný, na otázku vždycky podrobně odpoví, svým způsobem vtipný, byrokratické blbosti vůbec nehrotí.
  • smysl pro humor a ochotu látku vysvětlit

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Na cvičeních jsme sice dokazovali konv. a div., ale pan docent člověku u tabule většinou jen říkal, co má udělat a použít, aby ten konkrétní přiklad dokázal, ale neprozradil nám, jak na to přišel, co použít, proč je ta a ta metoda vhodná a tamta ne a kdy se co má používat. Není dobrý pedagog. Často má ošklivé narážky na studenty béčkové a céčkové matiky a jiných škol, mohl by si je odpustit.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • bylo by lepší, kdyby se stihlo procvičit více příkladů během cvičení

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] 1
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=====...............| 25 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [2] lehký
5 : |=====...............| 25 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď