Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 14 / 116
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [13]
1 : |=...................| 7 % [1]  
2 : |======..............| 30 % [4]  
3 : |============........| 61 % [8]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.54

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |=...................| 7 % [1]  
2 : |======..............| 30 % [4]  
3 : |============........| 61 % [8]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.54

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Na tabuli někdy píše velmi malá a na první pohled nečitelná písmena.
  • někdy zajímavé, jindy uspávající
  • Přednáška byla ideální pro ranní ptáčata.
  • 7:30...
  • Na přednáškách jsem usínal (středa 7:30), tak jsem radši přestal chodit. Ale možná proto jsem zkoušku dal až na třetí pokus

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • vlastní zápisky ze cvičení, zápisky doc. Pošty
  • Červená skripta jsem snad ani jednou neotevřela. Bohatě stačí Poštovy elektronické poznámky, on toho beztak víc (...) nechce. Taky doporučuji pořídit si Matematickou analázu v příkladech 2 (od pana docenta), příklady jsou tam řešené a získáte představu o tom, co po vás u zkoušky bude chtít.
  • prezentace pana docenta
  • Prezentace z přednášek
  • hlavně Poštovy poznámky a Analýza v příkladech

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
  • dostatek času, odpovídající látka, naprosto neprůhledné hodnocení testu
  • Velice náročná zkouška, nejlépe naučit se teorii na 1 00% a doufat v jeden normální příklad
  • Zkouška je klasicky pouze písemná. Možná i proto je úspěšnost u zkoušky tak nízká.
  • Čím jde člověk ke zkoušce později, tím těžší je zadání.
  • Jedním slovem masakr. Budete rádi za E a s indexem za ním hned poběžíte ze strachu, aby si to náhodou nerozmyslel. Pan docent je velmi citlivý na detaily (zejména při řešení konvergencí) a zadarmo vám to teda rozhodně nedá. Většina lidí šla ke zkoušce 2x - 3x. Slovy se nedá vyjádřit, jak jsem šťastná, že to mám za sebou. Bojte se. Hodně se bojte.
  • Nejtěžší zkouška druhého semestru. Látka tak hrozná není, ale opravovací algoritmus docenta Pošty je opravdu krutý. Zkouška je pouze písemná a zkládá se ze tří příkladů a dvou teoretických otázek (většinou integrál, konvergence integrálu. konvergence řady + 2 teorie ... ke konci zkouškového se to ale mění) S uznáním výpočtu konvergence se rozlučte. Stačí jedna malá nepřesnost a jste bez bodů ... za každou otázku je 20 bodů = 100 bodů celkem (50 je hranice úspěchu), takže reálně bojujete o 60 bodů ... je to zkrátka E nebo F, ale dá se to udělat :) jen šťastlivci (nebo ti nejlepší z nás) dostanou D C (o nikom, kdo by měl lepší známku nevím ... kolují fámy, ale dokud neuvidím neuvěřím! :D )
  • zkouška lze udělat, nicméně dostat lepší známku je opravdu problém
  • Výborné bylo rozvrstvení termínů (i přes prázdniny)

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Komunikace se studenty skrze emaily v případě, že student něco potřebuje. Téměř vždy se snaží vyhovět.
  • umí dobře vysvětlit probírané důkazy
  • Humor - jeho hlášky, ochotný přístup.
  • Je nezpochybnitelné, že analýze rozumí a je to jeho vášeň.
  • pan docent ukázal velký přehled v probírané látce a hlavně psal důkazy z hlavy, nebylo to jen prosté opisování

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Jednotlivé termíny zkoušek by měly být stejné obtížnosti. V tomto předmětu se může stát, že jeden termín je velmi lehký a druhý naprosto vražedný.
  • zápis na tabuli, mluví příliš potichu a nezaujme tak pozornost studentů brzy po ránu
  • Občas mi přišlo, že ze studentů zbytečně dělá s odpuštěním blbce. Vytvářel (z mého pohledu) takové stresující prostředí.
  • Příliš mi nevyhovuje přednášení z prezentací, člověk se v tom pak někdy ztrácí (když jsou věty napsané v prezentaci a důkazy se dělají na tabuli, je to celkem nepřehledné). Jinak bylo látce dobře rozumět, větší problémy s pochopením jsem neměl.
  • středa 7:30!!! Upřímně si myslím, že to je snaha pana Pošty zredukovat počet studentů (ještě před zkouškami).
  • zvýšit hlasitost

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [18]
1 : |===.................| 16 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |===.................| 15 % [2] 90%-100%
2 : |=====...............| 23 % [3] 75%-90%
3 : |=...................| 7 % [1] 50%-75%
4 : |===========.........| 53 % [7] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
1 : |==..................| 12 % [2] Vlastní zápisky
2 : |======..............| 31 % [5] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=====...............| 25 % [4] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [11] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 2.54
1 : |=...................| 7 % [1] 1 (výborný)
2 : |======..............| 30 % [4] 2
3 : |============........| 61 % [8] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [18]
1 : |===.................| 16 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [19]
1 : |===.................| 15 % [3] Slovní odpověď