Šnobl Libor doc.Ing. Ph.D. :: [02LIAG] Lieovy algebry a grupy

Další předměty
[02KVAN2] Kvantová mechanika 2
[02LIAG] Lieovy algebry a grupy
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 10 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |===============.....| 75 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Prolínají se se cvičeními, což je fajn, protože si člověk může efinované pojmy hned procvičit.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Měl by předpokládat, že jsme úplně blbí a netvářit se tak ztrápeně (i když někdy i pobaveně), když si něco zase nepamatujem.

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Vlastní zápisky + doporučená literatura + zdroje od starších spolužáků

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Písemka, dosti lehká. Jenže pro vygumovaný studenty jako my... no jednou to snad uděláte i vy. Ústní volitelné, takže po písemce už si většina lidí zvolí konec utrpení. I když, pokud vím, ústní už je lehčí. Bohužel k ní potřebujete detailně znát teorii, kterou k písemce tak plně nepotřebujete mít našrotovanou.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Měl by předpokládat, že jsme úplně blbý a tak to i vysvětlovat.
  • Chtěl jsem sem původně napsat, jak by měl pan docent změnit svůj způsob přednášení tak, aby mu alespoň čtvrtina studentů během přednášek rozuměla. Jenže, když čtete hodnocení LIAGu v anketách z minulých let a posloucháte názory jiných studentů matematické fyziky, ať už vrstevníků či starších studentů, tak je vidět, že je veřejným tajemnstvím, že přednášky pana docenta jsou těžko stravitelné o mnohdy dosti nesrozumitelné. Neškodilo by, kdyby pan docent občas nahlédl do ankety a vzal si některý názor studenta aspoň trochu k srdci. Něříkám, že by měl pan docent snižovat své nároky na studenty, ale všechno má své meze. I když se jedná třeba o jednoduchou až triviální věc, pokud ji vidíte poprvé v životě a přitom jsou k jejímu popisu použity termíny, které nemáte ještě zažité, tak se pochopení této věci stává dost netriviálním... A nejde jen o LIAG, jde i o KVAN2 a GMF1. Ano, všechno důležité je třebas o přednášce i řečeno, ale když máte psát, co je na tabuli, poslouchat a zapisovat, co přednášející říká, a ještě se snažit přemýšlet, tak to není tak jednoduché. Toto by měl pan docent vzít na zřetel. I když si třeba bude připadat, že vykládá naprosté triviality, tak to je přesně ten způsob, který já jako student vítám. Oplátkou mu pak budou obličeje studentů, kteří se budou tvářit, že výkladu alespoň trochu rozumí, a ne jako dosud, tj. prázdné obličeje bez života tupě zírající do tabule nemaje naprosto ponětí, co tam je proboha napsáno a o čem to proboha vyučující mluví. To je taky jedním z důvodů, proč si studenti z matematické fyziky zapisují předmět DPV - diferenciální počet na varietách. Čistě proto, že základy diferenciální geometrie nepochopili na GMF1, přičemž na DPV jsou srozumitelně vysvětleny. Přednášky samotné sice mají odlehčenou atmosféru a pan docent se snaží všechno podstatné vysvětlit, co by ale měl podle mne zlepšit je dělat rozdíly mezi tím, co je skutečně důležité a tím, co tak důležité není. Dost často totiž zmíní něco důležitého jen tak mezi řečí. Jediné, co je podle mne potřeba na přednášce skuteč
    Jaroslav Kysela

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Prolínají se s přednáškami, což je na houby, protože když nemůžete někdy přijít na přednášku, možná propásnete i cvika.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=======.............| 33 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď