Šťovíček Pavel prof.Ing. DrSc. :: [01DIM2] Diskretní matematika 2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01FA2] Funkcionální analýza 2
[01MMF] Metody matematické fyziky
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 2 / 29 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |===============.....| 75 % [3]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Tento předmět má pouze cvičení, která byla povinně. Sice člověk nemusel chodit na všechny, ale pak musel získat více bodů ve výsledném testu.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Nikoho neupřednostňoval. Každý šel k tabuli stejněkrát. Počítali se lehké příklady a u složitějších se vše vysvětlilo, aby to bylo pochopitelné. A stejné (hodně podobné) příklady byly pak i v závěrečném testu.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Jednoduché vysvětlení, ukázání na příkladech.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Na začátku byl takový roztěkaný, nevěděl jsem, zda vůbec ví, o čem bude daný předmět. Ale pak se rozkoukal.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Jen jeden pokus na napsání zápočtové písemky.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |==========..........| 50 % [1] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď