Veverka Petr Ing. :: [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Další předměty
[01MEX] Modelování extrémních událostí
[01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Totální pohodář. Dává spoustu možností jak získat nějaký ten bodík k dobru a cvičení jsou s ním příjemná.
  • zmysel pre humor, na cvikách bola príjemná uvoľnená atmosféra, človek tam chodil rád
  • Velice dobře vysvětlí látku. Na hodinách panovala přátelská atmosféra. Cvičící má smysl pro humor.
    Boris Odložilík

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Nic mě nenapadá.
  • Pan Veverka by měl půjčovat stěrku na tabuli i studentům!!! Třeba za každou desátou účast u tabule by mohla být motivační odměna - jedno smazání si tabule stěrkou! Až budu velký tak si pořídím stěrku a budu tak chytrý jako pan Veverka. No, s tou chytrostí uvidím, ale stěrku si pořídím každopádně! A všechny setřu.
    Boris Odložilík

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Mohlo by se trochu ubrat z příkladů na začátku a víc přidat těch na konci, protože ty se spíš objevují v druhém testu a u zkoušky.
  • Stěrka na tabuli...

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď