Žák Alexandr Ing. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |==========..........| 50 % [1]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |==========..........| 50 % [1]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Na nic si nevzpomínám.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • rozhodně by neuškodila větší interakce se studenty u tabule, kontrolovat jejich postupy a případně jim poradit. ne s chladnou duševní nepřítomností posílat studenty, kteří si neví rady zpět do lavic a dopočítávat příklady za ně.
  • V podstatě asi ve všem. Nemusel by být tak pasivní (ideální bylo, když člověk u tabule udělal chybu hned někde ze začátku a teprve u konce ho cvičící upozornil, že je tam chyba), nemusel by se tolik upínat na své testíky měl by o něco více komunikovat s "publikem". Možná by bylo nejlepší raději už necvičit vůbec.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Hodinová dotace na cvičení je poměrně velká, přesto mi přišlo, že by snad bylo lepší pouze nadhodit modelové postupy a příklady spíše zadat k řešení doma, přičemž by čas vyhrazený na cvičení sloužil spíše jako konzultace v případech, kdy si s řešením příkladu člověk sám neví rady.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |==========..........| 50 % [1] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď