Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[00UPSY] Úvod do psychologie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 69
  • Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 69 studentů.
  • Ukončilo předmět: 49 studentů.
  • Průchodnost: 71 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • Předmět dost k ničemu. Pár zajímavých věcí, ale většinu už jsem znala ze střední školy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý předmét , když se člověk počas přednášky zaposlouchá do výkladu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poměrně nezáživný předmět z nutného společenskovědního základu. Zápočet byl udělen za účast a napsání eseje o tématech, které byly probírány, což si myslím bylo adekvátní vzhledem ke kreditové dotaci a morálce na přednáškách.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět splnil má očekávání. Hodiny pro mě byly zajímavé a dozvěděla jsem se dost nových věcí (na střední škole mě psychologie téměř minula kvůli změně vyučujících, takže si nejsem jistá, nakolik se kryje nebo ne se středoškolským učivem), ale nebylo jich tolik, aby se student ztrácel a zamotával. Škoda jen, že byl na hodinách tak často hluk - pravděpodobně částečně kvůli místu v rozvrhu (pondělí večer).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přijde mi to jako dost ulítlý nápad, aby studenti museli trčet v pondělí/úterý večer na nějaké přednášce z humanitních věd, kde se doví to, co už znají ze ZSV ze střední, takže pěkná nuda, přičemž přednáší dost demotivovaní pedagogové, protože studenti je moc neposlouchají a mají z toho jeden kredítek. Je to trápení přednášejících i posluchačů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Tento předmět mi přijde nepodstatný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vcelku zajímavý předmět, který studentům přírodovědných oborů umožnil náhled do vybraných partií z psychologie. Zápočet se uděloval za docházku (max. 3 absence tuším) a dále pak buď za skupinovou prezentaci formou "Pecha Kucha", nebo vypracováním essaye na obecné téma "Co jsme si odnesli z hodin UPSY". Celkem jsem ocenil to, že se střídali (v tomto případě spíše střídaly) přednášející.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vhodně volená témata. Týkala se především oblastí, u kterých se předpokládá, že se s nimi setkáme v průběhu studia, nebo během zaměstnání. Např. pracovní pohovor, zvládání stresu, učení, prezentování, mopžné rozdíly vnímání a hodnot v různých zemích a vyrovnání se s nimi...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Kdo se chtěl něco dozvědět, dozvěděl se. Kdo chtěl pouze projít předmětem, mohl na přednáškách klidně spát, a pak jen napsat A4 úvah a pár faktů. Některé přednášky byly zajímavé, jiné ne.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Předmět, který jde kvůli tomu, že se jedná o "úvod", strašně po povrchu. Některé přednášky byly zajímavé, jiné zase nudné, protože byly shrnutím toho, co člověk zná z gymnázia.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Čekala jsem více odborné zaměření.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
N :  Oznámkujte předmět [11]

Průměr odpovědi: 2.18

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 45 % [5]: 2
  • 3 : 36 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]

Průměr odpovědi: 1.09

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [10]: ano
  • 3 : 9 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká