Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01JAA] Jazyky a automaty

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 15
  • Procento hodnotících: 13 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 15 studentů.
  • Ukončilo předmět: 10 studentů.
  • Průchodnost: 66 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
    • Na tenhle předmět jsem se celkem těšila, doufala jsem, že získané poznatky pak využiji při výzkumném úkolu a obecně při orientaci v mé oblasti výzkumu. To se bohužel příliš nenaplnilo, předmět pro mě tedy byl velkým zklamáním. Definovat třídy jazyků a příslušné automaty mi připadá smysluplné a zcela v pořádku, tahle část přednášky přínosná jistě byla. Pak ale o všech třídách dokazovat v podstatě jen uzávěrové vlastnosti mi připadalo zcela zbytečné a naprosto k ničemu. Podle mého názoru by stačilo ukázat je třeba jen pro jednu třídu jazyků, abychom viděli, jak se to teda dělá a u dalších jen zmiňovat, jaké uzávěrové vlastnosti to má. A v ušetřeném čase se věnovat dalším zajímavějším věcem - nějaké aplikace gramatik a jazyků, nějaké úplně jiné typy příkladů, jakékoliv propojení s realitou nebo s čímkoliv jiným, případně další zajímavé a použitelné vlastnosti jazyků apod. Stejně jako u algebry bych velmi ocenila přítomnost nějakých cvičení, kde bychom si to všechno trochu ošahali, viděli další příklady, atp., prostě abychom potom měli alespoň nějakou naději, že budeme sami schopni tuhle partii matematiky někdy v budoucnu nějak použít. To neumím o nic víc než před rokem, přestože se mi zdá, že by se mi to jednou mohlo poměrně hodit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • v TIGRovi se s jazyky a automaty občas potkáváme, ale předmět s tím moc nesouvisel, čekal jsem větší propojení s tím, co se v oboru opravdu děje
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [2]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká