Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Otčenášek Petr doc. Ing. CSc. - [15ZKJE] Základy konstrukce a funkce jader. elektráren

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 7
  • Procento hodnotících: 28 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Probíhaly v přátelském duchu. Jediná nepříjemnost byla, že probíhaly v pátek odpoledne formou čtyřhodinového bloku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky probíhaly jednou za 14 dní v pátek odpoledne a trvaly 4 vyučovací hodiny, což bylo poměrně náročné. Ale byla to pořád lepší volba, než nutnost setrvávat ve škole v pátek odpoledne každý týden.
      Kateřina Fialová
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Publikace poskytnutá zkoušejícím na přednáškách.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ke zkoušce bohatě stačily znalost ze skript, které přednášející všem poskytl + samozřejmě se hodily i některé zajímavosti, které si ale člověk nějak automaticky zapamatoval na přednášce i bez zápisků.
      Kateřina Fialová
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkouška probíhá ústně. Zkoušející nejprve zadá při otázky, z nichž je stěžejní otázka na fyzikální děje a chemické reakce probíhající v reaktoru. Zkoušející nijak netrvá na zápisu reakcí a rovnic (kinetika atd.), je pro něj důležité pouze to, zda problematice teoreticky rozumíte. A zkouška je tedy pouze rozhovorem o jaderných elektrárnách vedeným v přátelském duchu.
      Kateřina Fialová
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Bohaté vlastní zkušenosti, které byly pro posluchače velkým přínosem při snaze pochopit danou problematiku.
      Kateřina Fialová
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 25 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď