Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Karlík Miroslav prof.RNDr. - [14ELMI] Elektronová mikroskopie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 5
  • Procento hodnotících: 60 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky byly v pondělí odpoledne, když odpadly, tak jsme je nahradili v jiném termínu. Byly celkem náročné na pozornost, ale na druhou stranu jsem si z těchto přednášek odnesla s přehledem mnohem více praktických informací, než z jakýchkoli jiných (např. těch povinných).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Predem pripravene materialy, clovek se mohl soustredit na vyklad. Ocenil bych hlavne navstevu elektronoveho mikroskopu na matfyzu, ktery je nejlepsi v Praze.
      Jakub Hynek
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Materiály poskytnuté profesorem Karlíkem na přednášce posloužily jako tematická kostra, bližší informace jsem pak hledala v knížce pana profesora (Úvod do transmisní elektronové mikroskopie) a na internetu (především zahraniční stránky).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Materialy z prednasek.
      Jakub Hynek
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkoušku jsme všichni skládali v jediném termínu, v rámci poslední hodiny semestru. Proběhla formou několikastránkového testu, který vyžadoval alespoň základní znalosti všech důležitých témat, která jsme probrali. Nebylo třeba znát složité matematické vzorce nazpaměť, testovalo se především porozumění problematice, důležité bylo umět vlastními slovy popsat, jak co funguje.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pise se trochu delsi test (asi 3 listy), kde je vetsina otazek krouzkovacich, ale nektere se musi i rozepsat - napriklad casti elektronoveho mikroskopu. Test byl hodnocen adekvatne. Lepsi znamka neni zadarmo.
      Jakub Hynek
    • Zkouška byla náročná, ale lehce zvládnutelná vzhledem k výborným skriptům i přednáškám, látka se dala dobře vstřebat a pochopit.
      Jan Pokorný
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Poskytl nám hutné studijní materiály, přednášky byly velmi příjemné, ochotně odpovídal na dotazy a zopakoval látku, která třeba byla nesrozumitelná. Nadšení pro elektronovou mikroskopii z pana profesora vyzařovalo na míle daleko, nezdráhám se tvrdit, že o nich opravdu věděl první i poslední. Oceňuji prezentace, které při výkladu promítal na zeď a množství obrazového materiálu, které obsahovaly.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pan Karlik vi o cem mluvi, je to zkuseny mikroskopar.
      Jakub Hynek
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • V pěti lidech nebylo těžké udržet pozornost, ale dovedu si představit, že kdyby zájem o tento předmět byl větší, tak by uklidňující, výraznější dynamiku postrádající hlas pana profesora mohl být problém.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 20 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 40 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď