Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Klika Václav Ing. Ph.D. - [01MAA4] Matematická analýza A4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 9
  • Procento hodnotících: 44 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
25 % [1]
2:
50 % [2]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
25 % [1]
2:
50 % [2]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Snažil se...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • pozitivní přístup
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nechá studenta se zamyslet a až pak případně navrhne svůj postup. Fajn je i drobné zopakování nejdůležitějších vět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • V pohode cviceni.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Srovnání s doktorem Fučíkem není úplně fér, protože jeho cvika z analýzy byla dokonalá. ALE - občas to vypadalo, že pan doktor Klika příklady vidí poprvé a že nemá o moc větší představu než my, jak do nich. Určitě by pomohla větší připravenost, probrat se toho musí hodně (jak nám sám na začátku řekl).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Důkladnější příprava na cvičení
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Některé příklady si více připravit (ale nakonec se všechny příklady spočítaly případně na další hodině)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • kuzelosecky mi prisli irelevantni a cas mohl byt vyuzit na komplexni analyzu ktera se zkousi
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [2]: lehký
  • 5 : 50 % [2]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
Komentáře učitelů k předmětu
Stál bych o zpětnou vazbu od všech studentů, abych mohl mít detailnější představu o nedostatcích svých cvičení.

Vynasnažím se být více připraven. Na svou obhajobu si dovolím uvést, že zastávám názor, že není dobré předkládat mnou připravený postup řešení (který si jediný mohu nachystat), ale spíše sledovat myšlenky studentů a ty prozkoumávat. Jinak se domnívám, že místo procvičování pochopení může často jít o přednášku triků pro jednotlivé příklady, kde zapadne, jak na dané postupy přicházet. Šíře nápadů chytrých studentů a má znalost jejich úskalí přijde patrně časem (cvičil jsem MAA4 prvním rokem), ale zkusím soustavnější přípravou toto urychlit.