Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17UEN] Úvod do energetiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Přednášky byly rozhodně přínosné. Také byla velmi zajímavá exkurze do ČEPS.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky se sestávaly ze dvou celků: více přehledový úvod do energetiky Miloše Tichého a více matematický úvod do tepelných strojů Dušana Kobylky. Osobně jsem shledala zajímavějším první blok, částečně kvůli širokému záběru (nebyly vynechány ani předpisy evropské unie a komentář na nedávný ASEK).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Obecná část přednášek je poměrně poutavá, konkrétnější technologické parametry jsou však zdlouhavé a nudné. Přednášející byli ochotni přesunout místo konání přednášky do námi vhodnější lokality, což je velké plus.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Poskytnuté prezentace, ze kterých se přednášelo, a v malé míře i vlastní zápisky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prezentace + zápisky + internet.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poskytnuty prezentace z předmětu, nevýhoda byla nedostupnost materiálů na konkrétnejší část.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • M. Tichý zkouší formou testu, který je férový. D. Kobylka pak zkouší ústně ze svého výkladu, ale chce až nezmyslné detaily a odpovědi na otázky, nad kterými je potřeba se zamyslet, z fleku a přesně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška byla mnohem těžší, než jsem očekávala. Byly vyžadovány detaily (např. o omezování vzniku oxidů dusíku při spalování jsem věděla tolik to, že je třeba snížit teplotu spalování, ale byly požadovány další konkrétní způsoby denitrifikace spalin) a to v rychlé reakci a bez času na rozmyšlenou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skouška pozostávala z testu z obecné části, v kterém byli některé otázky zavádějící a ne zcela jasny. Deset otázek (odpovědy jednoslovné až několik vět), každá hodnocena deseti body, známka z téhle části byla dle počtu získaných bodú v klasickém rozmězí hodnocení. Druhá část byla ústní, z jednotlivých druhů kotlů, křivek a podobných specifických vlastností, na které dle mého názoru není nutno tolik dbát v tomhle odvětví studia. Výsledná známka byla "průměr" jednotlivých hodnocení. Celkově to bylo fér, avšak ne zcela adekvátní pro obor.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Precizní výklad, matematická odvození.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snahu vše vysvětlit a malování schémat a diagramů. U M. Tichého oceňuji především velké zkušenosti člověka desítky let se pohybujícím v oboru. také měl velmi příjemný a a zajímavý výklad.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Přinést si na přednášky vlastní fix na tabuli. Pocvičili jsme se ve čtení neviditelného písma a okreslování právě črtaných neviditelných grafů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • V prezentacích by bylo dobré lépe ocitovat zdroje, aby se to dalo lépe dohledat. D. Kobylka by také mohl dát své prezentace k dispozici v elektronické formě alespoň osobně, z papírových výtisků se některé grafy špatně luští.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Méně monotónní přednášení, snažit se udělat poutavější přednášky pro studenty. Tenhle předmět by měl být jen obecné info, není nutno bazírovat na typech kotlů...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 50 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 33 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď