Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17UEN] Úvod do energetiky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Přednášky byly rozhodně přínosné. Také byla velmi zajímavá exkurze do ČEPS.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky se sestávaly ze dvou celků: více přehledový úvod do energetiky Miloše Tichého a více matematický úvod do tepelných strojů Dušana Kobylky. Osobně jsem shledala zajímavějším první blok, částečně kvůli širokému záběru (nebyly vynechány ani předpisy evropské unie a komentář na nedávný ASEK).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Obecná část přednášek je poměrně poutavá, konkrétnější technologické parametry jsou však zdlouhavé a nudné. Přednášející byli ochotni přesunout místo konání přednášky do námi vhodnější lokality, což je velké plus.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
Poskytnuté prezentace, ze kterých se přednášelo, a v malé míře i vlastní zápisky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Prezentace + zápisky + internet.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Poskytnuty prezentace z předmětu, nevýhoda byla nedostupnost materiálů na konkrétnejší část.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
M. Tichý zkouší formou testu, který je férový. D. Kobylka pak zkouší ústně ze svého výkladu, ale chce až nezmyslné detaily a odpovědi na otázky, nad kterými je potřeba se zamyslet, z fleku a přesně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška byla mnohem těžší, než jsem očekávala. Byly vyžadovány detaily (např. o omezování vzniku oxidů dusíku při spalování jsem věděla tolik to, že je třeba snížit teplotu spalování, ale byly požadovány další konkrétní způsoby denitrifikace spalin) a to v rychlé reakci a bez času na rozmyšlenou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skouška pozostávala z testu z obecné části, v kterém byli některé otázky zavádějící a ne zcela jasny. Deset otázek (odpovědy jednoslovné až několik vět), každá hodnocena deseti body, známka z téhle části byla dle počtu získaných bodú v klasickém rozmězí hodnocení. Druhá část byla ústní, z jednotlivých druhů kotlů, křivek a podobných specifických vlastností, na které dle mého názoru není nutno tolik dbát v tomhle odvětví studia. Výsledná známka byla "průměr" jednotlivých hodnocení. Celkově to bylo fér, avšak ne zcela adekvátní pro obor.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Precizní výklad, matematická odvození.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Snahu vše vysvětlit a malování schémat a diagramů. U M. Tichého oceňuji především velké zkušenosti člověka desítky let se pohybujícím v oboru. také měl velmi příjemný a a zajímavý výklad.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Přinést si na přednášky vlastní fix na tabuli. Pocvičili jsme se ve čtení neviditelného písma a okreslování právě črtaných neviditelných grafů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
V prezentacích by bylo dobré lépe ocitovat zdroje, aby se to dalo lépe dohledat. D. Kobylka by také mohl dát své prezentace k dispozici v elektronické formě alespoň osobně, z papírových výtisků se některé grafy špatně luští.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Méně monotónní přednášení, snažit se udělat poutavější přednášky pro studenty. Tenhle předmět by měl být jen obecné info, není nutno bazírovat na typech kotlů...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 50 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 33 % [1]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 33 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď