Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kraus Ivo prof.RNDr. DrSc. - [11UFPLN] Úvod do fyziky pevných látek

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 26
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [20]
1:
100 % [20]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
100 % [10]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
100 % [10]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Přijďte jednou, pochopíte a přijdete znovu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jedny z nejlepších přednášek. Určitě doporučuji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Člověk se na zkoušku nemusel ani moc učit. Stačilo poslochat na přednášce.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Příjemné a zajímavé, dají se na nich pořídit i kvalitní zápisky a člověk je schopen již na přednášce vše pochopit, takže není problém s učením se na zkoušku.
      Jan Mazáč
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Cvičení nebyla a zápočet se neuděloval!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • Dobře napsaná kniha k předmětu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky a kniha prof. Krause
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky + skripta. Vyplatí se psát si výklad pana profesora, abyste měli kostru k tomu, na co se bude ptát na zkoušce. Skritum, které je výborně napsané, už potom může sloužit jako rozšiřující materiál.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Červená učebnice (je skvělá!), zápisky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • učebnice
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Vlastní zápisky a učebnice Elementární fyzika pevných látek od prof. Krause.
      Jan Mazáč
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Pan profesor si každého vezme k sobě do pracovny, kde navodí příjemnou konverzační atmosféru a poté si člověka důkladně vyzkouší z některé probírané látky. Není třeba čekat záludnosti, pan profesor je velice vstřícný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Už jen výlet na katedru pevných látek stojí za to, čekali jsme v zasedačce a byly nám nabídnuty zbylé sušenky. Zkouška byla pohodová a příjemná, je to opravdu milé popovídání. Pokud vás jde na zkoušku víc, doporučuju probojovat se jako první, budete mluvit o nejzajímavějších věcech (a odnesete si nejhezčí známku).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • To opravdu není zkouška, ale pouze příjemné posezení u pana profesora v kabinetu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nejvíc pohodová zkouška, dostali jsme vodu a sušenky, půl zkoušky si s vámi povídá odkud jste a proč jste na jaderce a pak se zeptá na nějakou otázku a konec. Dostanete pěknou známku a jdete domů. :-)
      Barbora Pánková
    • Zkouška, tedy spíše přátelský pohovor, jak tomu pan profesor sám říká, byla velmi příjemná. Bylo to vlastně jen krátké povídání si a za chvíli člověk odcházel se známkou v indexu. Je dobré si vše pořádně přečíst a zkusit si zapamatovat i jisté drobnosti - to udělá dojem. Nejdůležitější je ale rozumět tomu a dát si vše do souvislostí.
      Jan Mazáč
    • Hezká zkouška
      Veronika Agafonova
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Kéž by pan Kraus namlouval skripta jako audioknihy. Jeho pohádkový hlas a způsob mluvení udělaly z předmětu milou a zajímavou vsuvku letního semestru.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Podání fyziky pevných látek přívětivým a zajímavým vyprávěním.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Krásný styl přednášení, který se moc nelišil od vypravování. Vše se srozumitelně vysvětlilo, panovala příjemná atmosféra.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přesně trefuje tempo přednášky, kdy posluchači chápou každý koncept a myšlenku, ale neusínají - už jen to obdivuju. Líbí se mi schopnost nebazírovat na přesnosti, ale spíše vysvětlit myšlenku. A kdyby přednášel Dějiny fyziky, rozhodně by mě bavily stokrát víc, dějepisné vložky byly přesně na místě a zajímavé.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velice lidský a příjemný výklad.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Výborný srozumitelný výklad
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Srozumitenost výkladu, krásný přednes.
      Barbora Pánková
    • Erudovanost a pedagogické dovednosti. Dokáže vypíchnout to podstatné a nebazíruje na přesném odvození (které je občas nad naše znalosti matematiky), ale jde mu především o to, aby student pochopil princip problému. Dále se mi velmi zamlouvaly občasné "zálety" do historie fyziky. Rovněž oceňuji výborně napsanou učebnici Elementární fyzika pevných látek, podle které je předmět veden.
      Jan Mazáč
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Nic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nevím, nic mne nenapadá.
      Jan Mazáč
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení nebyla, předmět má jen přednášku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [2]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 90 % [9]: 90%-100%
  • 2 : 10 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 25 % [4]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 6 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [10]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 22 % [4]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [10]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 30 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 40 % [4]: lehký
  • 5 : 30 % [3]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: Slovní odpověď