Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Filipská Helena Ing. - [15STP] Radiochemie stop

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 6
  • Procento hodnotících: 16 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
100 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
100 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Začiatok fajn, pokračovanie ma prestávalo zaujímať. Môže to byť spôsobené i obrovským množstvom povinných a voliteľných predmetov (prednášok), ktoré sú nutné na dosiahnutie požadovaného počtu kreditov v magisterskom štúdiu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Hlave skripta a vlastní poznámky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zadanie každému 2-3 otázky, dostali sme dostatok času na prípravu, následne sme pani dorktorke na základe prípravy o danej tematike porozprávali, dostali sme ešte pár ďalších otázok. Objektivita skúšajúceho super, náročnosť primeraná.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Férovosť a objektivitu pri skúšaní, i napriek tomu, že sme koniec prednášok bez vysvetlenia a dosť neférovo takmer všetci stagnovali, tak sa doktorka zachovala vážne skvelo a obdivuhodne.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Struktura prednášok je dobrá, srozumitelnosť daného predmetu je relatívna z dôvodu danej problematiky, bolo by dobré vylepšiť prednes prednášok (nečítať skripta, hovoriť možno niečo viac, čo si v skriptách nenájdeme, zaujať poslucháčov).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 100 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 50 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 4.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 100 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: Slovní odpověď