Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kukal Jaromír doc.Ing. Ph.D. - [18DATS] Dekompozice databazových systémů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 24
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [10]
1:
60 % [6]
2:
30 % [3]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
60 % [3]
2:
20 % [1]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky jsou fajnové, v dosti poklidném tempu, zdá se mi až příliš poklidném - na konci semestru jsem chodila jen jednou týdně a bohatě to postačovalo. Ale jinak jsou fajn.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Více zapojovat studenty do výuky. Více se zajímat o závěrený projekt, skoro se i bojím že naše protokoly ani neotevřel.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Dobré příklady, rozumí velmi dobře problematice, zkušenosti z praxe.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky se dobře sledovaly a velmi efektivně nás spoustu věcí naučily.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přehled, znalosti, umí vysvětlovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velice hezky vysvetluje latku kterou obcas prolozi nejakou zabavnou historkou
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Nemusel by tolik vyprávět celkem nesouvisející historky, pak už je to docela únavné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • psat trosku citelneji
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Více zapojovat studenty do výuky. Více se zajímat o závěrený projekt, skoro se i bojím že naše protokoly ani neotevřel.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Předvádění našich projektů u tabule mi postupem času začalo připadat dost jednotvárné, únavné a nepříliš přínosné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 60 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 20 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [3]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.60

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 1
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 80 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 20 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď