Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Liska Richard prof. Ing. CSc. - [12PIN1] Praktická informatika pro inženýry 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 51
  • Procento hodnotících: 9 %
Celkové hodnocení [7]
1:
42 % [3]
2:
28 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
28 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
50 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
20 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Bohužel. Přednášky byly přesunuty na jiný čas z banálního důvodu. Údajně je 7:30 příliš brzy?! Nevadí. Avšak v přesunutý čas jsem potřeboval navštěvovat chemii (narozdíl od ostatních jsem jí moc na SŠ neměl).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nejsou špatné, ale vcelku zbytečné
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Můj cvičící byl Matěj Klíma! Uměl nám odpovědět na naše otázky - má přehled.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Nezažil jsem osobní setkání, kvůli špatnému času přednášek, ale podle jeho životopisu mu patří můj obdiv.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • No jako u všech informatik na FJFI platí, že se nepředpokládá účast na přednáškách, takže proč nedát 2x prostor cvičením?
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášející předpokládá, že se v Linuxu všichni v přednáškové místnosti orientují, takže pokud se člověk nikdy nesetkal s linuxem, jsou pro něj přednášky zbytečný.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení mě bavila, užíval jsem si je...bylo jich málo a byla krátká.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [2]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 60 % [3]: 50%-75%
  • 4 : 20 % [1]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 20 % [1]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 50 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 50 % [1]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: Slovní odpověď