Masáková Zuzana doc.Ing. Ph.D. - [01DIM2] Diskretní matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 43
- Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [16]
1: |
|
81 % [13] |
2: |
|
18 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.19
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
75 % [6] |
2: |
|
25 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [8]
1: |
|
87 % [7] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.12
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Příjemná, i když někdy ospalá atmosféra.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Je škoda, že se toho nestihlo probrat více, jinak ale jsem s přednáškami spokojen.Jan Mazáč
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Možná by bylo lepší, když je velký zájem o příklady, udělat pro vyvolání nějaký system nebo frontu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Paní Masáková je přednášející stálice, dokáže svým stylem výkladu vykompenzovat i pokulhávající zajímavost probírané látky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skvělé podání problematiky, snaha a schopnost vše vysvětlit a studentům přiblížit, vstřícný přístup ke studentům v hodinách i mimo ně, přátelská atmosféra.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Svatou trpělivost, má to v krvi - tj. ví o čem mluví, žije tím.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na paní docentce oceňuji její snahu vše srozumitelně předat a jasně vysvětlit. Dále také její ochotu pomoci a schopnost popostrčit správným směrem, když se člověk u tabule zamotá.Jan Mazáč
-
Jak umí skvěle probíranou látku vysvětlit. Ochota, pokud člověk něco úplně nepochopil nebo potřebuje s něčím pomoct.Michal Tichý
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
-
Zajistit náhradu nebo sdělit předem svou nepřítomnost studentům, nemůže-li se dostavit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
dokonalost samastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Není v čem.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Snad jen tak často nebýt nemocna - tímto přeji hodně zdraví!Jan Mazáč
-
Lepší systém při vyvolávání studentů z domácích úkolů.Michal Tichý
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Cvičení nebylastudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
rychlé tempo; Když jsem se v některém bodu ztratil (často nedostatky ze SŠ), řešení jsem nestíhal pochopit, ani zapisovat; pak mi chyběly nápady pro domácí úkoly;studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zůstala možnost získat zápočet za domácí úkoly předvedené před tabulí.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [2]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [8]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [1]: Slovní odpověď
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.12
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 87 % [7]: 1 (výborný)
- 2 : 12 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 23 % [3]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 23 % [3]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [6]: 1
- 2 : 25 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 12 % [1]: obtížný
- 3 : 25 % [2]: středně obtížný
- 4 : 50 % [4]: lehký
- 5 : 12 % [1]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 18 % [2]: Slovní odpověď