Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Masáková Zuzana doc.Ing. Ph.D. - [01DIM2] Diskretní matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 43
  • Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [16]
1:
81 % [13]
2:
18 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.19

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
75 % [6]
2:
25 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [8]
1:
87 % [7]
2:
12 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Příjemná, i když někdy ospalá atmosféra.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Je škoda, že se toho nestihlo probrat více, jinak ale jsem s přednáškami spokojen.
      Jan Mazáč
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Možná by bylo lepší, když je velký zájem o příklady, udělat pro vyvolání nějaký system nebo frontu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Paní Masáková je přednášející stálice, dokáže svým stylem výkladu vykompenzovat i pokulhávající zajímavost probírané látky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvělé podání problematiky, snaha a schopnost vše vysvětlit a studentům přiblížit, vstřícný přístup ke studentům v hodinách i mimo ně, přátelská atmosféra.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Svatou trpělivost, má to v krvi - tj. ví o čem mluví, žije tím.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na paní docentce oceňuji její snahu vše srozumitelně předat a jasně vysvětlit. Dále také její ochotu pomoci a schopnost popostrčit správným směrem, když se člověk u tabule zamotá.
      Jan Mazáč
    • Jak umí skvěle probíranou látku vysvětlit. Ochota, pokud člověk něco úplně nepochopil nebo potřebuje s něčím pomoct.
      Michal Tichý
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • Zajistit náhradu nebo sdělit předem svou nepřítomnost studentům, nemůže-li se dostavit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • dokonalost sama
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Není v čem.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Snad jen tak často nebýt nemocna - tímto přeji hodně zdraví!
      Jan Mazáč
    • Lepší systém při vyvolávání studentů z domácích úkolů.
      Michal Tichý
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Cvičení nebyla
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • rychlé tempo; Když jsem se v některém bodu ztratil (často nedostatky ze SŠ), řešení jsem nestíhal pochopit, ani zapisovat; pak mi chyběly nápady pro domácí úkoly;
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zůstala možnost získat zápočet za domácí úkoly předvedené před tabulí.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [2]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [8]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [1]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.12

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 87 % [7]: 1 (výborný)
  • 2 : 12 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 23 % [3]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 23 % [3]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [6]: 1
  • 2 : 25 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 12 % [1]: obtížný
  • 3 : 25 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [4]: lehký
  • 5 : 12 % [1]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [2]: Slovní odpověď