Musílek Ladislav prof.Ing. CSc. - [16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 19
- Procento hodnotících: 21 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
Prezentacestudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Prezentace a učebnice od K. Muchinastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Poskytnuté prezentace, monografie přednášejícího Úvod do fyziky ionizujícího záření.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Pan profesor Musílek je náročný učitel, zkouška je ale velice příjemnástudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Systém zkoušekstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Dobře zpracované prezentace.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Kromě prezentace, která obsahuje téměř všechny informace a slouží tedy studentům jako vhodný materiál ke studiu by bylo vhodné mít ještě jednu s daleko menším počtem informací. Tu by přednášející používal na přednáškách, aby přednášky nevypadaly tak, že přednášející v podstatě přeříkává informace z prezentace.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Na přednášky je zbytečné chodit, pokud se na nich jen čte, co je uvedeno v prezentaci. Uvítal bych, kdyby přednášející nevěnoval tolik pozornosti každé větě v prezentaci, ale soustředil se třeba jen na těžko pochopitelné koncepty nebo více zdůrazňoval souvislosti.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 50 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 42 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď