Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pavlíková Ivana Mgr. - [04NM2] Němčina M2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 16
  • Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [10]
1:
60 % [6]
2:
40 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Docházka je důležitá, čas strávený snahou dohnat 100 minut přednášky je daleko delší než oněch 100 minut a tak 100% docházka velmi zjednodušuje získání zápočtu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • I když se to zdá divné, tak neskutečné množství domácích úkolů. Díky tomu si člověk látku chtě nechtě doma projde a má pak před zápočtem méně práce. A kromě toho oceňuji snahu uzavřít zápočty s koncem semestru a netahat je do zkouškového. V neposlední řadě lidský přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • lidský přístup, snahu něco studenty naučit, vsuvky, kdy nám povídá německy o různých tématech
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Oceňuji snahu motivovat studenty k tomu aby mluvili, i kdyby to nemělo být gramaticky úplně správně, v českém školství věc nevídaná. Dále pak schopnost poznat, kdy student potřebuje jemně popostrčit, aby mohl pokračovat v tom co se snaží říct. Na výuce je velmi znát, že přednášející se pohybuje na úrovni rodilého mluvčího, tráví mnoho času v Německu a je tudíž schopná zprostředkovat aktuálně mluvenou němčinu, namísto jakéhosi paskvilu ze zaprášených učebnic. Například tím, že místo poslechu z chrčícího CD přehrávače zařadí vlastní příběh, studenti si vlastně ani nevšimnou, že mluví německy a takový poslech je samozřejmě příjemnější, navíc je aktuální a obvykle má, na rozdíl od nahrané kazety, vtipnou pointu. A na konec neopomenutelný detail, místo drahé učebnice vlastní materiál online k dispozici. (byť již pár let starší a snad se již pracuje na novém).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Rozvržení hodiny na části věnující se různým aktivitám, vyplňování cvičení, čtení, mluvení. Systematické a názorné vysvětlení gramatiky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Byl kladen důraz na to mluvit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Donutí mne se učit a připravovat z hodiny na hodinu. Nová slovíčka jsou vždy napsaná na tabuli, látka opravdu srozumitelně a dobře vysvětlená, hodně a často opakovaná.
      Martin Jakub Duda
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Bylo by dobré trochu zlepšit učební materiály. Často je nutné mít více učebnic najednou, různě se přeskakuje a s postupem času se to stává nepřehledné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pomohla by úprava materiálu. Vím že je s tím hodně práce, a pokud není možné u ofocených stránek je přepsat, tak alespoň vybělit černé části. Uspoří se tím dost náplně tiskáren, vzhledem k tomu, že si materiál všichni studenti tisknou. A ještě drobný detail - sjednotit a zvýraznit číslování cvičení a stránek. Vyvěšování úkolů alespoň v den, kdy výuka proběhla by taky pomohlo chybějícím, ale ta pomoc není tak výrazná, na to kolik práce to zabere.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [3]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 1
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 20 % [1]: obtížný
  • 3 : 80 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď