Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Trojek Tomáš doc.Ing. Ph.D. - [16ZDOZ2] Základy dozimetrie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 22
  • Procento hodnotících: 36 %
Celkové hodnocení [15]
1:
100 % [15]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky byly srozumitelné, zábavné, pan docent umí zaujmout i rozšiřujícími poznámkami nad rámec výuky. Velice jsem ocenil pomalejší tempo, které mi pomohlo vše pochopit přímo na přednášce, čili domácí příprava moha být minimální.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • předmět neměl cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • předmět neměl cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Vlastní poznámky a poskytnuté prezentace
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Kombinace vlastních poznámek a poskytnuté prezentace z přednášek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Prezentace přednášejícího, vlastní zápisky, skripta Základy dozimetrie.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednáškové prezentace jsou sice k dispozici, nicméně k přípravě na zkoušku nestačí. Spoustu věcí pan docent vysvětluje během přednášek a v prezentacích nejsou. Proto doporučuji chodit na přednášky a dělat si vlastní poznámky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vlastní zápisky a prezentace
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Zkouška probíhá jen ústně a bez přípravy. Průběh je příjemný
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Oceňuji, že zkouška byla vedena stejným stylem, jakým probíhají státnice.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Státnicový styl, tedy pan docent položí otázku a vy byste měli hned odpovědět. Samozřejmě ke správné odpovědi můžete dojít postupným odvozením, musíte ale hned vědět, jak na to.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice oceňuji styl "SZZ". Zkouška je velice příjemná a je dobrou přípravou na státnice
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška byla příjemná, po zkušenosti ze Základů dozimetrie I jsem se na ní těšil, příjemně jsme si se zkoušejícím popovídali i mimo oblast výuku. Zkouška je objektivní, hodnocení spíše mírné. Podotkl bych také ochotu pana docenta ohledně termínů zkoušek, které se domlouvají individuálně.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška je bez přípravy a uplně z celé látky. Pan docent pomáhá, je trpělivý.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Výborné výsvětlení probírané látky a přístup ke studentům.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Lidskost, přívětivost a snahu pomoci a poradit každému. Je vidět, že ho přednášení a práce se studenty baví.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Perfektní pedagogické schopnosti, přednášky byly zajímavé a probíhaly v adekvátním tempu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přehled, znalosti, vysvětlovací schopnosti
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pan docent je velmi sympatický a ochotný všechno důkladně vysvětlit (a rád to vysvětlí čtyřikrát po sobě). Má přehled, hezky to vypráví. Prezentace jsou super.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Dle mého názoru se dost málo počítalo, vše bylo v teoretické rovině.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • V ničem. Jsou bezvadné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • předmět neměl cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [6]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 25 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 23 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 23 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 87 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [1]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 42 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 42 % [3]: lehký
  • 5 : 14 % [1]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď