Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vrána Leopold Ing. - [01MAA4] Matematická analýza A4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 34
  • Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [8]
1:
75 % [6]
2:
12 % [1]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [8]
1:
75 % [6]
2:
12 % [1]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
    • Přednášky se dle mého názoru vyplatí navštěvovat, protože výklad látky od pana tajemníka je prostě jedinečný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Určitě stojí za to. Některé věci z přednášek jsou nezapomenutelné a tedy určitě stojí za to.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • všem vřele doporučuji
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hezké divadlo, je to radost chodit na přednášky. Po hodině moje hlava bohužel už vůbec nestíhá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Při přednáškách je vhodné mít před sebou otevřená wikiskripta. Přednáška k nim sedí, navíc z tabule celou větu nezachytíte
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Prednasky jsou spise kulturni zaitek. nevyplati se na ne chodit za ucelem pochopeni analyzi (to se stane az ve zkouskovem).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
    • Skripta, vlastní zápisky, turista (pozor, jsou v něm chyby!)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky, wikiskripta, skripta pana tajemníka
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Wikiskripta. Skripta pana tajemníka, ale ta by stála za to přepsat - formát je nečitelný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • wikiskripta, několik částí, které tam byly špatně pochopitelné, pak ze skript pana tajemníka
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejlepším zdrojem jsou rozhodně skripta od pana tajemníka, ve kterých jsou všechny důkazy dopodrobna rozepsány a obsahují spoustu poznámek, které pomohou danou látku pochopit. Bohužel skripta nepokrývají všechnu látku MAA4, zbytek je tudíž třeba doplnit z wikiskript, nebo vlastních poznámek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Wikiskripta (jsou však o dost horší než minulý semestr), skripta z knihovny. (pro mě bylo nejlepší je číst si oboje najednou a udělat si sjednocené poznámky)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • wikiskripta, příklady z FTP
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • Kdyby pan tajemník tolik nemluvil, tak by bylo více času na přemýšlení. Stejná jako minulý semestr. Vyžaduje se vlastní vynalézavost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška je obsáhlá a pokrývá komplet celou probranou látku. Způsob zkoušení probíhá stejně jako v zimním semestru, takže pan tajemník asi každého aspoň na chvilku pobaví.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zkouška přibližně stejně náročná jako MAA3
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška je velmi vyčerpávající, nemá cenu chodit na termín nepřipraven.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Stejné jako v zimě.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jako minulý semestr. Je mi ale trochu líto, že kdo chce ty lepší známky, tak není většinou prakticky zkoušen z toho, co se dělalo, ale z nějaké júvijovy věty nebo základní věty algebry, kterou si najde na wikipedii, zatímco teorie, která se brala na přednáškách, se zkouší na ty horší známky, připadá mi to trochu nevděčné..
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Náročnost tam, je velká. Někomu nemusí sednout prupovídky během zkoušky
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • V reakci na minulou anketu se snažil zlepšit zápis na tabuli. A to nadšení a zápal se vidí málokde
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • všechno (kromě psaní na tabuli)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejzábavnější přednášky na FJFI. Snahu co nejlépe popsat podstatu látky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Smysl pro humor, NADHLED.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vtip a nadhled
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Rozhled v dane discipline, humor
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
    • Možná by se vyplatilo krapet více psát na tabuli.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nepřehledné zápisky na tabuli. Vtipnými poznámkami znepřehledňuje výklad.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • psaní na tabuli - chtělo by to zvětšit font na dvojnásobek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pečlivěji psát znění jednotlivých vět a definic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Z přednášek se těžko dělají poznámky, jelikož zápis na tabuli je už moc řídký..
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • zápis na tabuli
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • zapis na tabuli je ponekud strohy
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 35 % [5]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 37 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 12 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 6 % [1]: Skripta
  • 3 : 13 % [2]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 12 % [1]: 2
  • 3 : 12 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 35 % [5]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [5]: Slovní odpověď