Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Wagner Vladimír RNDr. CSc. - [02ZAJF] Základy atomové a jaderné fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 8
  • Procento hodnotících: 37 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
50 % [3]
2:
50 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Ač byly pozdě večer a dost vyčerpávající, vyplatí se chodit, pan Wagner rád říká něco co navíc co se vyplatí umět nebo je zajímavé znát.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Nikdy se nestalo, že by se nějaký příklad nevyřešil.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Méně počítat relativitu (i když je velmi důležitá k pochopení celé látky i k počítání jiných příkladů) a více se poté zaměřit na obtížnější příklady.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Viac si usporiadať preberanú látku, inak prednášky skvelé až na tie chaotické prezentácie.
      Adela Nováková
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Vlastní zápisky, prezentace, různé náhodné cvičebnice na internetu, často pomůže i wiki nebo tabulky kvůli konstantám (i když jsou tabulky na zkoušce dostupné)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Učila som sa z prezentácii ale odporúčam skriptá.
      Adela Nováková
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkouška se konala v Řeži u Prahy, což pro mě byl zážitek. Pan Wagner byl při zkoušce velmi vstřícný a benevolentní k malým chybám. Ústní část byla jen příjemným povídáním. Vyplatí se znát i nějaké vědomosti navíc v závislosti na oboru který studujete (nebo chcete studovat).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Látku vysvětluje podrobně a jasně. Často se usmívá a je ochotný odpovídat na zvídavé dotazy.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pripravenosť na prednášky.
      Adela Nováková
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Zpřehlednit prezentace.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Tie prezentácie by som úplne prerobila.
      Adela Nováková
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Kdo najde v předmětu zalíbení, může se díky příkladům dozvědět zajímavosti ze světa. Pro ostatní to jsou asi jenom čísilka a vzorečky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 33 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [1]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď