Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIFR] Diferenciální rovnice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 32
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 32 studentů.
  • Ukončilo předmět: 22 studentů.
  • Průchodnost: 68 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
    • Nenadchne a neurazí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět dost postrádá systém, přednášky jso fajn... Zkouška je opředena mnoha tajemstvími a je často dost hloupě vedena: V písemkách se prakticky neřeší postup, takže ho máte buď za 0 bodů nebo za 1 bod, popř. je tam uprostřed nějaký mezivýsledek, takže můžete ještě dostat třeba ještě 1/3 bodu. Jinak se ale s nikým nebaví. Numerické chyby nebo špatně opsané zadání jsou hodnoceny naprostým minimem bodů (ačkoli máte celý postup správně...). To mi přijde jako nesmysl... Hodnotit by se mělo zejména, jestli to umíme řešit a ne jestli to někde špatně převedeme na druhou stranu rovnice nebo zintegrujeme... Z písemky mustíte mít 2 ze 3 bodů, abyste prošli (častá smrt). Je vtipné, že dozor u písemky často ani neví, kolik času vám na tu písemku má dát, zřejmě tedy vázne komunikace mezi panem prof. Benešem a všemi ostatními, kteří mají s DIFRem co do činění. Podle výsledku z písemky je vám přidělena známka - tu můžete u teorie vylepšit až o stupeň (což v terminologii pana profesora znamená třeba z E -> C), taky ale můžete stagnovat anebo letět... U teorie opět chybí pořádný systém - pan profesor má sice seznam "témat", ze kterých vám postupně tři vybere, co je ale problém je to, že někdo může nachytat 3 velmi obtížná ačkoli si přišel pro E a někdo chytne tři lehká a dostane s přehledem A... Nicméně ústní už je ve vemi přátelské atmosféře, máte na všechno dost času, pauzy mezi otázkami atp.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Základní kurz diferenciálních rovnic, kde se dozvíte, jak řešit analyticky některé ze základních typů diferenciálních rovnic a spoustu teorie týkající se existence řešení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • konečně jsem pochopil hodně věcí, které mi scházeli. Daleko více mi počítání z fyziky zapadá do sebe.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Poněkud nesystematický předmět, což je ale dáno povahou diferenciálních rovnic samotných. Jsou k němu napsána dobrá wikiskripta - pozor ale na to, že wikiskripta existují dvoje. Doporučuji sahat po těch, která jsou přímo podle přednášky prof. Beneše. Předmět má cvičení pouze 1x za čtrnáct dnů, což mi připadá jako malá hodinová dotace.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • to, co měli fyzici pocit, že v prváku už umíme, jsme konečně slyšeli od matematiků
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 2.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [3]: 2
  • 3 : 33 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [3]: ano
  • 3 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká