Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01DIFR] Diferenciální rovnice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1:
16 % [1]
2:
16 % [1]
3:
50 % [3]
4:
16 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
16 % [1]
2:
16 % [1]
3:
50 % [3]
4:
16 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Veselost, ochotu pomáhat, velmi přátelský přístup ke studentům.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • To, že se předem vše zopakovalo a to, že nám ukázal některé triky a způsoby řešení typů rovnic, které se na přednáškách nedělaly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Konstantně dobrou náladu, ochotu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • energii, ochotu konzultovat (alespoň ve zkouškovém)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Být lépe připraven na hodinu! Často jsme na hodině (ku překvapení pana doktora) našli ještě XY dalších řešení! Pan doktor ani neví, jak vypadají písemky u zkoušky, co všechno se u nich od nás vyžaduje (jestli jen výsledek a def. obor, anebo i dodefinování v bodech nespojitosti, dělání limit, prodlužování řešení...). Zřejmě vázne komunikace mezi panem prof. Benešem a zbytkem lidí, kteř se na výuce DIFRu podílejí...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Rozhodně mít příklady předem vyřešené a obecně působit připravenějším dojmem!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Chápu, že tento předmět cvičí poprvé, ale tím spíš by měl být na cvičení 100% připraven, což mi přišlo, že nebyl. Navíc vázla komunikace s přednášejícím - jak nás má cvičící připravit na zkoušku, když neví, co se od nás v písemce čeká?
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • rozhodně se na cvičení více připravovat. nejenom si příklady spočítat, ale rozmyslet, jak je chce učit. při dohadování o správnosti postupu se kousnout do jazyka předtím, než řekne "ve wikiskriptech to tak je".
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • První a snad i poslední cvičení podle wikiskript, která jsem zažil. Kvůli tomhle opravdu nestálo za to vstávat na půl osmou, naštěstí byla cvičení pouze po každé druhé neděli.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Procvičit více řešení soustav, jinak je látka relativně dobře rozvržena.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičení mi přišla velmi chaotická a nic moc jsem si z nich neodnesla - pouze dojem, že když najdu řešení, možná někdy najdu i nějaké jiné, pak je někdy možná spojím, někdy taky ne, a jindy zase k nekonečnu řešení najdu ještě další nekonečno (nebo dvě, jak se zrovna chce). Zkrátka nepočítejte s tím, že si osvojíte nějaký systém, který by vám následně byl platný při zkouškové písemce, v níž se sebemenší nedokonalost trestá stržením minimálně třetiny bodů. Škoda.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [3]: 3
  • 4 : 16 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 16 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [2]: lehký
  • 5 : 50 % [3]: velmi lehký