Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM2] Diskretní matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 59
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 59 studentů.
  • Ukončilo předmět: 31 studentů.
  • Průchodnost: 52 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • DIM je dobrý předmět, asi nejvíce mě bavilo řešení dobrovolných úloh, a zajímavých matematických problémů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hezky odvykládaná zajímavá část matematiky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • trochu jsem doufala, že budeme pokračovat s šifrováním, nicméně látka se hezky prolínala s jinými předměty, takže to hodnotím jako zajímavé zpestření
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zábavné dobrovolné domácí úkoly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavá látka, naším přednášejícím dobře vysvětlená. Jen by stačila menší místnosti, takhle sme se tak trochu ztratili.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zaujímavý úvod do teórie grúp a prvočísel
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Diferenční rovnice, bude se hodit dále v analýze u diferenciálních, vypadá to podobně. Zápočet za od prezentované příklady či zápočtovku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět je veden formou semináře. Zabývá se úlohami vedoucími na různé typy lineárních rekurentních rovnic a především jejich řešením. V závěru předmětu také dojde řeč na Josefův problém včetně jeho zobecnění a zmíní se i hledání racionálních kořenů polynomů. Během semestru jsou, stejně jako v dim1, zadávány úlohy k vyřešení doma a jejich následné prezentaci před spolužáky za bodíky, které se přičítají k těm ze závěrečného zápočtového testu a mohou způsobit i jeho úplné odpuštění.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zajímavý předmět. Názorné propojení analýzy, algebry a programování, možná dokonce i fyziky - kdo ví, jaké analogie se dají ještě vytvořit. Logika a hrátky s matematikou. Krása.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jeden z těch hezkých matematických předmětů. Žádná složitá teorie, takové zajímavé hraní.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Taková pohodovější matematika
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [11]

Průměr odpovědi: 1.45

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 54 % [6]: 1 (výborně)
  • 2 : 45 % [5]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]

Průměr odpovědi: 1.18

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [10]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 9 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká