Vávra Tomáš Ing. - [01DIM2] Diskretní matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
83 % [10] |
2: |
|
16 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Prošli se postupně nějaké ukázkové úlohy a pak se i něco dokazovalo, často pomocí algebry. Příklady byly zajímavější.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Nadšení, srozumitelnost výkladu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zapálenost pro předmět, umí najít víc zpusobu jak něco vysvětlit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Oceňuji nadšení, energičnost, ale zároveň hloubavost, zpomalení až zastavení se u problému a jeho vyřešení a objasnění v pomalém tempu. Přispívání k příjemné, uvolněné atmosféře na seminářích. Elegantní oblékání a kultivované vystupování.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
S vtipem podal všechno učivo. Člověk si u něj nepřipadá jako ve škole.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Energický přístup, srozumitelný výklad.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Zkratit prostor pro domácí ulohy, donutit řešitele těchto úloh k nějaké formalitě řešení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nevímstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Systém získávání bodů za počítání příkladů během semestru mi naprosto vyhovuje. K zápočtovému testu jdu s klidem, když vím, že mi stačí zvládnout jeden příklad.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [6]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 1 (výborný)
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 1
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [4]: středně obtížný
- 4 : 33 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký