Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vávra Tomáš Ing. - [01DIM2] Diskretní matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [12]
1:
83 % [10]
2:
16 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Prošli se postupně nějaké ukázkové úlohy a pak se i něco dokazovalo, často pomocí algebry. Příklady byly zajímavější.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Nadšení, srozumitelnost výkladu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zapálenost pro předmět, umí najít víc zpusobu jak něco vysvětlit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Oceňuji nadšení, energičnost, ale zároveň hloubavost, zpomalení až zastavení se u problému a jeho vyřešení a objasnění v pomalém tempu. Přispívání k příjemné, uvolněné atmosféře na seminářích. Elegantní oblékání a kultivované vystupování.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • S vtipem podal všechno učivo. Člověk si u něj nepřipadá jako ve škole.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Energický přístup, srozumitelný výklad.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Zkratit prostor pro domácí ulohy, donutit řešitele těchto úloh k nějaké formalitě řešení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nevím
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Systém získávání bodů za počítání příkladů během semestru mi naprosto vyhovuje. K zápočtovému testu jdu s klidem, když vím, že mi stačí zvládnout jeden příklad.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 1
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký