[01FA2] Funkcionální analýza 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 22
- Procento hodnotících: 36 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 22 studentů.
- Ukončilo předmět: 19 studentů.
- Průchodnost: 86 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
-
Druhá funkcionální analýza v řadě. V některých věcech se bohužel překrývá s FA1, čímž by se dalo říct, že se trošku ztrácí čas a mohlo by se stihnout toho více. Na druhou stranu hodnotím předmět jako jeden z nejzajímavějších předmětů 6 semestru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pekny predmet.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
pokračování funkcionální analýzy, tentokrát s panem profesorem Šťovíčkemstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi zajímavý a užitečný předmět. Bohužel se poměrně dost kryje s FA1.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Část látky se překrývá s FA1, ale probere se i mnoho nového.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pokračování FA1 se zopakováním některých pasáží (v podstatně lepším přednesu).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Těžký předmět, velice kvalitní přednášky i cvičení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pokračování FA1, mírně se kryjestudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [4]: ano
- 3 : 25 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká