Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FA2] Funkcionální analýza 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 22
  • Procento hodnotících: 36 %
Celkové hodnocení [15]
1:
60 % [9]
2:
40 % [6]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
71 % [5]
2:
28 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [8]
1:
50 % [4]
2:
50 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Kombinace více přednášek s prof. Šťovíčkem za sebou je velmi náročná. Není lehké udržet pozornost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky nejsou tak zábavné, jako od pana tajemníka, ale alespoň si na tabuli všechno přečtete.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Zachovává klid i když student nic neví a všechno mu vysvětlí
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snahu komunikovat více se studenty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jedno z nejlepších cvičení za celou dobu studia.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jeden z nejlepších cvičících! Člověka u tabule, i když neví, zbytečně neztrapňuje. Maximálně se shovívavě usmívá :-) Příklady jsou voleny velmi dobře a průřezově.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velice dobře vysvětlené příklady.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Snažit se více pracovat s postupy, které navrhují studenti a hlavně se vyjádřit, zda jsou chybné, či ne. Ne prostě jen místo toho ukázat svůj vlastní postup.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • díky dobře vedeným přednáškám není problém se učit z vlastních poznámek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky spolužáků + wikiskripta.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vlastní zápisky + v malé míře wikisripta
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vlastní zápisky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouška poměrně náročná, velmi podobná té z MMF. Zkoušející opravdu dokáže odhalit, jak moc tomu student rozumí. Na všechno je dostatek času.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Rozumná obtížnost - první je příklad, který většinou vychází ze cvičení a poté klasicky několik otázek z jedné oblasti.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Po počáteční písemce (většinou "dokažte, že .. ") přichází klasická ústní. Pan profesor je milý a hodný, nekřičí a i pomůže. Velmi příjemná zkouška.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • dobře strukturovaná přednáška, dá se naučit z poznámek. Zkouška rozumné obtížnosti
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Opravdu dobré porozumění předmětu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Preciznost zápisu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi kvalitně vedený výklad, srozumitelný a logicky strukturovaný. Jeden z nejlepších přednášejících!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velice kvalitní zápis na tabuli, srozumitelné vyjadřování.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Projev pana profesora je lehce monotonní, na druhou stranu je lepší takový projev, než chaos v přednášce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Více komunikace se studenty. Méně monotonie.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Když pan profesor skončí psaní do jednoho sloupce, stáhne si tabuli a začne psát na její druhou polovinu. Bohužel tím ale (většině třídy) znemožní dopsání informací z konce prvního sloupce. Občas jsou přednášky trochu monotonní.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Cvičení s FA2. Studenta možná mírně překvapí, když nechodí k tabuli na příklady, ale na důkazy. Vše je mu ale při nejhorším polopaticky vysvětleno
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Asi by bylo lepší, kdyby cvičící nebyl totožný se zkoušejícím.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Člověk by neřekl, že se dají cvičit důkazy... a hle, ono to funguje!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 87 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 12 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 45 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 9 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 1
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 42 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 42 % [3]: lehký
  • 5 : 14 % [1]: velmi lehký