Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01LAA2] Lineární algebra A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 41
  • Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 41 studentů.
  • Ukončilo předmět: 29 studentů.
  • Průchodnost: 70 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • Dřina během semestru se výrazně zúročila při zkoušce. Náročnost byla přesně ideální, aby student pochopil předmět důkladně. Za mě super :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Úžasný předmět, moc mě bavila. Věřím že bude mít široké využití ve fyzice.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ještě lepší jak lingebra 1
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Kvalitní souvislá přednáška od paní Dvořákové, logická návaznost vět a definic. Super cvičící a dobrovolné programovací úlohy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Lineární algebra je asi nejsrozumitelnější předmět prvního ročníku. S trochou (a myslím opravdu jen trochou, v porovnání s ostatními předměty) domácí přípravy ji lze zvládnout se slušnou známkou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předpokládám, že se bude hodit. Na něco už jsme narazili i ve fyzikálních předmětech. Předmět vcelku nenáročný, minimálně ne složitý, jen si to člověk musí trochu urovnat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvělý předmět s obrovským využitím v praxi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hezký matematický předmět, zajímavá látka. Oproti analýze algebru miluji.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Výklad byl přehledný a korespondoval se skripty. Kladl bych větší důraz na příklady.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pochopitelně těžší než LAA1. Čím víc toho vydřete přes semestr, tím líp u zkoušky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • mnohem náročnější než LA1
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [11]

Průměr odpovědi: 1.27

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 72 % [8]: 1 (výborně)
  • 2 : 27 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]

Průměr odpovědi: 1.11

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 72 % [8]: ano
  • 3 : 9 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká