Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LAA2] Lineární algebra A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 32
  • Procento hodnotících: 34 %
Celkové hodnocení [14]
1:
71 % [10]
2:
7 % [1]
3:
21 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
60 % [6]
2:
10 % [1]
3:
30 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.70

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Systematické, co víc říct....
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Kvalitně strukturované přednášky na které mne bavilo chodit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nedoporučuji sedět uplně vzadu, ne vždy tam jde slyšet a pak se snadno ztratí ve výkladu
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • K přednášce jsou jak skvělá skripta, tak se přednášky natáčely a jsou na youtube.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Je skvělé, že se každou hodinu píše malý test, donutilo mě to k průběžnému učení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Stihli jsme vše dostatečně procvičit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Skripta + domácí úkoly stačí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Skripta a vlastní zápisky, fotografie tabulí s jednotlivými větami.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta + video přednášky na youtube
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta jsou skvěle napsaná. Děkuji.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta paní docentky jsou perfektní.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
    • Zkouška byla velmi náročná. Zkoušející si opravdu ověřila veškerou znalost z akademického roku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Máte pocit že je to nekonečné. Dostanete první sadu takovou rozehřívací, nějaké definice, formulace věty a třeba důkaz (či tvrzení z domácích úkolů). To se zkontroluje a pak dokazujete věty co jste vyřkli a použili v prvním kole, v třetím zase to co jste použili v druhém, už chcete utéct a pak přijde ještě pár doplňujících otázek. Byli jsme tam 4 a já vypadla jako druhá po třech hodinách za A. Dá se to naučit, na dobrou známku to však musíte chápat a být schopni dokázat třeba i nějaké nové tvrzení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Písemná část překvapila náročností, ale dali se nazbírat body za domácí úkoly přes rok. Ústní už příjemná, ale docela dlouhá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vyplatilo se dělat dobrovolné domácí úlohy v průběhu semestru, jinak je praktická část opravdu náročná a drobná numerická chyba vám zajistí ztrátu spousty bodů. Ústní zkouška odpovídající předpokladům.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška je náročná, hlavně časově, ale s dobrou přípravou se dá zvládnout. Navíc paní docentka často klade návodné otázky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Kdo se svědomitě připraví, projde. Žádné chytáky. Paní Dvořáková má na hodnocení podle mě určitý systém, takže objektivita tam asi bude. Minimálně v průběhu zkoušky (ne)sympatie nedává znát, usmívá se na všechny.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vždy mě paní docentka zaskočí, když mi sdělí známku. Po tom, co jsem dokázal z hlavy vytlouct, vždycky čekám lepší známku, než vychází podle jejího tvrdého známkování.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • je důležité zvládnout příklady
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
    • Smysl pro detail. Skvělým způsobem dokázala zachytit každou důležitou nuanci, která se ve finále ukázala být klíčová. Líbí se mi způsob odměny za domácí úlohy. Student je totiž nepřímo nucen na úkolech pracovat v průběhu celého semestru, což je skvělé pro zvládnutí předmětu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Precizně odvyprávěné učivo z vlastních skript. Čitelné písmo na tabuli.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Líbí se mi jasně, srozumitelné vyjadřování. Občas příliš cituje skripta, člověk se nesmí bát zeptat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Strukturovanost přenášek, zápis na tabuli, srozumitelnost
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ví o čem mluví. Výhodou jsou její vlastní srozumitelná skripta. Cením komentáře ke značení různých objektů různými způsoby i stejných objektů jinýmu způsoby. Hezké písmo a zápis na tabuli. Historické okénko na konci semestru.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přehledný zápis na tabuli, konzistentní značení, množství příkladů. Ochota vyjít vstříc. Supr byly i přednášky na Youtube, perfektní věc když vám uteče něco, co není ve skriptech (ne že by toho bylo mnoho).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • přehlednost zápisu, strukturovanost
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Přednáška je v podstatě mluvenou kopií textu, který je zanesen do skript. Občas se stane, že i struktura je absolutně stejná. Proto se účast na některých přednáškách mine účinkem. Neplatí samozřejmě u všech přednášek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Celý semestr se jelo rychlostí blesku a nakonec zbyl volný čas na počítání příkladů či aplikační seminář, osobně bych raději jela kapku pomaleji a oželela tuto byť zajímavou vsuvku. Člověk se nedočká své půlminuty oddechu při mazání tabule, přednáší se nonstop.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Občas byl k neužitku jemný hlas paní docentky, kdy ve velkých posluchárnách za drobného hluku spolužáků nebylo dobře slyšet výklad. Málo vtipných historek z oblasti lineární algebry.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Algebra je náročná na drobné výpočty, u malých testu se snadno chybuje v malé násobilce apod. Lepší je se doma hodně napočítat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápočet nebyl úplně zadarmo, požadovaly se základní znalosti při úvodních pětiminutovkách a nějaká ta aktivita navíc. Přinejmenším to poměrně slušně vylepšilo skóre u zkoušky, s procenty navíc ze cvičení se moc nešetřilo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 70 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 20 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 10 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 60 % [9]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 6 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [10]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.70

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 10 % [1]: 2
  • 3 : 30 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký