Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01ROZ1] Zpracování a rozpoznávání obrazu 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 39
  • Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 39 studentů.
  • Ukončilo předmět: 30 studentů.
  • Průchodnost: 76 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
    • Strašný
      Libor Bakajsa
    • Predmet je veden naprosto zmatecne. Prednasky jsou prilis dlouhe a nezajimave. Prezentace jsou skladany velmi narychlo a cvicici si nejsou sami jisti, jestli ten den cvici. Je naprosto nepochopitelne, ze je takto pokazeny predmet soucasti studijnich planu v nezmenene podobe jiz mnoho let. Predmet by se dal udelat velmi zajimave, ale to se bohuzel nedeje.
      Petr Vála
    • Dobrý předmět, poměrně praktický, není rozhodně náročný. Až na materiály, to je katastrofa. "Choďte na přednášky" není moderní učící materiál a neefektivitu demonstrují všechny dostupné studie a experimenty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jako úvod do technik práce s obrazem dobré, ale opravdu spíš jen jako přehled. Fourierova transformace ve 2D, registrace obrazu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Probíraná látka je velice aktuální a proto je dobré, že jí přednáší a cvičí lidé z UTIA. Avšak kvalita přednášek a hlavně pak prezentací je nízká. Nejedná se však pouze o vizuální stránku věci, ale i tu faktickou. Prezentace postrádají jednotný vzhled, obrázky jsou často nízké kvality, střídá se anglický/český jazyk a hlavně obsahují faktické chyby, které nebyly z předchozích let opraveny. Na začátku se vyžaduje určitá intuitivní znalost Fourierovy analýzy, která byla doposavad přednášena převážně teoreticky. Cvičení, která jsou součástí předmětu, probíhají na počítačích a celkově jsou tou lepší částí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky jsou ok, ale cvičení byla super - tam se toho člověk naučil opravdu hodně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi velmi užitečný předmět, jenže přednášky vcelku na nic. Přišlo mi, že se děsně přeskakuje od teorie k praxi. Nedokázala jsem se pořádně chytit a udržet aspoň půl hodiny a to už jsem jistý základ měla.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Základy zpracování obrazu, které se jistě bude hodit každému. Hlavně cvičení, kde si člověk může v Matlabu sám vyzkoušet, jak se například "jednoduše" detekují hrany v obrazu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [8]

Průměr odpovědi: 2.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 37 % [3]: 2
  • 3 : 25 % [2]: 3
  • 4 : 12 % [1]: 4
  • 5 : 12 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 87 % [7]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká