Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Zitová Barbara RNDr. Ph.D. - [01ROZ1] Zpracování a rozpoznávání obrazu 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [8]
1:
12 % [1]
2:
50 % [4]
3:
0 % [0]
4:
37 % [3]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.62

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
0 % [0]
2:
57 % [4]
3:
0 % [0]
4:
42 % [3]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.86

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Opravdu mě v 7:30 nezajímá osobní život paní doktorky. V takovou dobu jsem rád, že jsem a chci tu přednášku mít za sebou co nejrychleji.
      Libor Bakajsa
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Nehodnotím paní Zitovou, ale toho cvičícího, kterého měla matlabovsky pomalejší skupina. Všechny cvičení probíhala dobře, materiály k nim byly skvělé (na rozdíl od těch k přednášce). Cvičící byl fajn.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
    • hlavně vlastní zápisky, poznámky nějakého úžasného studenta alias nejlepší dostupná skripta, případně google
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Našla jsem nějaká skripta na internetu od našeho cvičícího a tam bylo všechno hezky popsáno. Pak jsem se učila z vlastních poznámek a prezentací ze cvičení a z přednášek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poskytnuté prezentace, Google.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vytvořil jsem si vlastní zápisky z přednášek, ale jejich kvalita odpovídala kvalitě přednášek. Poskytnuté materiály byly nedostačující, přesněji byla to pouze vykuchaná prezentace, která informační hodnotou moc nepřesahovala sylabus předmětu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky, internet, šíleně nedostatečné prezentace z různých let a neaktuálních přednášek. Tohle je velká vráska na celkem dobrém předmětu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Učil jsem se z té knížky na kterou se odkazují na svém webu. Je to asi jediný rozumný materiál, kde nejsou polovičaté informace (ne ani na přednáškách bych se to nedozvěděl).
      Libor Bakajsa
    • Digital Image Processing, prezentace jsou v tomto ohledu k nicemu
      Petr Vála
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Dostanete 3 příklady v matlabu, velmi jednoduché. Například rozdělit obrázek na 4 kvadranty a ty přeházet, zobrazit Fourierku. Pak dostanete 2 otázky z teorie. Já měl asi za 5 minut hotovo, paní Zitová byla hodná a objektivní.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkoušel mě Adam Novozámský. Dostali jsme několik otázek k vypracování. Zkoušející to s námi prošel, přeptal se, aby zjistil, zda tomu fakt rozumíme a dostali jsme áčko. Pohodová zkouška :-)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkoušky se konaly v budově UTIA v Ládví. Probíhali v klidné atmosféře. Jejich součástí byla i praktická část, kdy student programoval jednoduché operace s obrazovými daty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vyberete otázku odpovíte a jdete. A nebo neodpovíte a přijdete příště :)
      Libor Bakajsa
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Lidskost, dobré vyjadřování, rozumné vystupování.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkušenosti s přednášenou látkou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Znalosti, znalosti, znalosti a zkušenosti z praxe. Lidský přístup, zpestřování přednášek storkami ze života. Člověk se alespoň probral a uvědomil si, že přednášející je taky jenom člověk.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • V dané oblasti má jistě přehled.
      Libor Bakajsa
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
    • Dodat lepší materiály. Je jich k image processingu tuna, tak proč něco nevypíchnout a neřídit se tím. Zmínit několik knih na začátku přednášky je nedostatečné (a alibistické).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prezentace by ze všeho nejvíc potřebovala strukturalizovat. Tápala jsem, co k čemu ještě patří a co už ne. Předmětu chybí pořádná skripta.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky byly dost unavné/nudné. Škoda, protože témata přednášek byla dost zajímavá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Sjednotit styl prezentací, opravit faktické chyby a celkově osvěžit předmět, který je přednášen stále stejně špatně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vhodné by byly detailnější a konzistentnější materiály pro studenty. Občas s nich bylo zřejmé téma a možná princip, ale ne už třeba použití nebo implementace metody a detailnější teoretický popis.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nulova zajimavost, prednasi stylem "tady to jsem nenapsala do prezentaci, aby si to mohli napsat jen ti, ktere jsem timto donutila na ni prijit"
      Petr Vála
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení mi přišla celkově na dobré úrovni.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 42 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 14 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 35 % [5]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 71 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 28 % [2]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 2.86

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 57 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 42 % [3]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký