Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 72
  • Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 72 studentů.
  • Ukončilo předmět: 58 studentů.
  • Průchodnost: 80 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • Zajímavý předmět vedený daleko méně striktně oproti předmětům MAB.
      Dalibor Repček
    • Shrnuje to celkem srozumitelně pár oblastní komplexní analýzy a fourierových řad. Super je to, že od určitého bodového zisku u zápočtu je možné si nechat dát známku a vyhnout se zkoušce úplně.
      Vladimír Žitka
    • Perfektní rozšíření znalostí z okruhu kompleních čísel a řad.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Opravdu dobře postavený předmět, který sice není náročný, ale pokud na něho někdo kašle od začátku tak má potom obrovský problém získat zápočet natož pak udělat zkoušku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Středně náročný předmět, u kterého je výhodné napsat zápočtovky nad určitý počet bodů, aby měl odpuštěnou zkoušku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Trošku zvláštní předmět, kdy jsem po celý semestr tak úplně nezjistil, k čemu je mi vlastně dobrý.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výborný předmět rozšiřující poznatky z MA. Zaměřený na praktické úlohy, které usnadní pozdější studium.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zajímavé doplnění matematické analýzy s pohodovou zkouškou
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Náplň předmětu odpovídá jeho názvu. Probírají se partie, které se na matematické analýze nestíhají.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • To čo sa nestihlo dobrať na MAB-ku, tak sa doberalo tu. VOAF by bol pre mňa určite viac pochopiteľnejšie po absolvovaní VYMA
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [11]

Průměr odpovědi: 1.27

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 81 % [9]: 1 (výborně)
  • 2 : 9 % [1]: 2
  • 3 : 9 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [10]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká