Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 59
  • Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Zaujímavé najmä uvádzanými príkladmi.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Hlavně vlastní zápisky z přednášek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Používal jsem vlastní zápisky, nicméně nebyl problém ani s použitím wikiskript.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Nemůžu hodnotit, vzal jsem "instantní" C.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška byla naprosto v pohodě. Pan Mikyška byo ochotná a vypsal i dodatečné termíny. Zkouška měla 2 části - písemnou (příklady - z látky probrané na cvičení) a ústní na které se požadovalo porozumnění látky. Ústní část nebyla náročná.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Hezké a smyslupné vyjádřování.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Srozumitelně vše vysvětlí a má dobře koncipovaný zápis na nabuli. Jednak se to dobře opisuje a také podle toho lze měřit čas.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice oceňuji možnost uznání známky ze zkoušky po napsání zápočtových testů na dostatečně vysoký počet bodů. Dále pak jeho postoj k podvádění během testů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Uvádza príklady počas preberania teórie, učivo je potom pochopitelnejšie a zrozumitelnejšie.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Možná malinko větší písmo na tabuli i za cenu mazání jedné tabule během přednášky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Písať väčšie písmená. Sedela som vždy v druhej rade a mala som problém prečítať niečo z tabule. Inak je super rečník :)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 38 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 7 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 27 % [3]: nevyjádřeno
  • 2 : 72 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5