[02DEF2] Dějiny fyziky 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 26 / 171
- Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 171 studentů.
- Ukončilo předmět: 141 studentů.
- Průchodnost: 82 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
-
Všechno bylo dobřestudijní průměr: neuveden
-
Výborný předmět s kvalitním výkladem pana profesora Jexe.studijní průměr: neuveden
-
Cesta vědy za sestavením atomové bomby.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Kvalitní pokračování DEF1 od charismatického pana děkana. Historická fakta doplněná o vtipné podrobnosti.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Objevují se asi zajímavější témata než v zimním semestru. Spíš než nějakou ucelenější informaci si pamatuju nějaké útržky, které by ale leckdy stály za další "studium". Škoda že kvůli dalším předmětům není moc času na četbu něčeho, co člověk vyloženě nepotřebuje.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokračování DEF1, teď už nepovinně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
předmět přímo navazoval na DEF1, tentokrát jsme se již ale přeci jen bavili o zajímavější látcestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
zajímavé, jako def1studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajímavé povídání o vývoji fyziky. Člověk se dozví spoustu labužnických faktů z historie ale i spoustu takových, co rychle zapomene. Přinejhorším si příjemně odpočine od jiných předmětů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
dobre pokracovani DEF1studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
oddychový predmet so zaujímavostamistudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Odpočinkový předmětstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pokračování DEF1. Zpestření výuky. Stručný průlet dějinami, vyzdvižení zajímavosti. Pár rad do života. Zkrátka užitečné posezení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velice zajímavé povídání o dějinách fyziky zpestřené sem tam nějakou bulvární storkou ze života fyzika.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velmi zajímavé přednášky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zábavný oddechový předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zajímavý a poučnýstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Často povinný předmět bez vyšších nároků.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Jestli má předmět pro vás smysl záleží na "zažřání se pro fyziku". Formát velmi podobný jedničce, probírají se trochu kontrovernější témata, jsou ukazovány sugestivní materiály... Až mám někdy pocit, že to zavánělo filosofií. Jsem rád, že jsem si to vychodilstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Osvěžující předmět u jinak jednolitého rozvrhu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Příjemné pokračování DEF1.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Spoustu nových zajímavých informacístudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zajímavá látka, která dokáže propojit učivo ostatních fyzikálních předmětů.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Další zajímavé poznatky z dějin fyziky.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
žiadne.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [26]
Průměr odpovědi: 1.54
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 46 % [12]: 1 (výborně)
- 2 : 53 % [14]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]
Průměr odpovědi: 1.30
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 15 % [4]: nevyjádřeno
- 2 : 65 % [17]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 11 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká