Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02DEF2] Dějiny fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 26 / 171
  • Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 171 studentů.
  • Ukončilo předmět: 141 studentů.
  • Průchodnost: 82 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
    • Všechno bylo dobře
      studijní průměr: neuveden
    • Výborný předmět s kvalitním výkladem pana profesora Jexe.
      studijní průměr: neuveden
    • Cesta vědy za sestavením atomové bomby.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Kvalitní pokračování DEF1 od charismatického pana děkana. Historická fakta doplněná o vtipné podrobnosti.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Objevují se asi zajímavější témata než v zimním semestru. Spíš než nějakou ucelenější informaci si pamatuju nějaké útržky, které by ale leckdy stály za další "studium". Škoda že kvůli dalším předmětům není moc času na četbu něčeho, co člověk vyloženě nepotřebuje.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokračování DEF1, teď už nepovinně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • předmět přímo navazoval na DEF1, tentokrát jsme se již ale přeci jen bavili o zajímavější látce
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zajímavé, jako def1
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavé povídání o vývoji fyziky. Člověk se dozví spoustu labužnických faktů z historie ale i spoustu takových, co rychle zapomene. Přinejhorším si příjemně odpočine od jiných předmětů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • dobre pokracovani DEF1
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • oddychový predmet so zaujímavostami
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Odpočinkový předmět
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pokračování DEF1. Zpestření výuky. Stručný průlet dějinami, vyzdvižení zajímavosti. Pár rad do života. Zkrátka užitečné posezení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice zajímavé povídání o dějinách fyziky zpestřené sem tam nějakou bulvární storkou ze života fyzika.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi zajímavé přednášky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zábavný oddechový předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zajímavý a poučný
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Často povinný předmět bez vyšších nároků.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Jestli má předmět pro vás smysl záleží na "zažřání se pro fyziku". Formát velmi podobný jedničce, probírají se trochu kontrovernější témata, jsou ukazovány sugestivní materiály... Až mám někdy pocit, že to zavánělo filosofií. Jsem rád, že jsem si to vychodil
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Osvěžující předmět u jinak jednolitého rozvrhu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Příjemné pokračování DEF1.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Spoustu nových zajímavých informací
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zajímavá látka, která dokáže propojit učivo ostatních fyzikálních předmětů.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Další zajímavé poznatky z dějin fyziky.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • žiadne.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
N :  Oznámkujte předmět [26]

Průměr odpovědi: 1.54

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 46 % [12]: 1 (výborně)
  • 2 : 53 % [14]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]

Průměr odpovědi: 1.30

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 15 % [4]: nevyjádřeno
  • 2 : 65 % [17]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 11 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká