Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF2] Dějiny fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 25 / 141
  • Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [44]
1:
43 % [19]
2:
54 % [24]
3:
2 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.59

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [22]
1:
45 % [10]
2:
54 % [12]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.55

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [22]
1:
40 % [9]
2:
54 % [12]
3:
4 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.64

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Dobré.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • dobré hodiny
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • některé informace byly zajímavé a člověk si je rád poslechl
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Cvičení nebylo
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Cvičení nebylo
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
    • Široký rozhled.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • široký rozhled nejen v oblasti fyziky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zapálený pro věc, jde vidět, že ho to zajímá. Také umí odstrašit nepozorné studenty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápal pro věc, dobrý přehled, i co se týká historie a filozofie jako takové.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • chce motivovat študentov o zaujímanie sa fyziky z historie,ako to vzniklo
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • nadseni
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vtipnost
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zábavnost. Videa zpestřily výklad. Veselá (pro ty, kdo pozoruje) spolupráce s (vyrušujícími) studenty.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápal a to, že umí přitáhnout pozornost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
    • když někdo vyrušuje, tak stačí upozornit, a ne s narušitelem zbytečně ztrácet čas
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Trochu méně přeskakovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Věnovala bych více času 20. století.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Končit včas, když člověk potřebuje na další předmět do druhé budovy.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Moc dlouho netrápit studenty, kteří ruší.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • všetko v norme
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vynechat některé podrobnosti
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Pořád cvičení nebylo, ale i tak dám panu ?cvicicimu? jedničku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Tak cvičení úplně nebyla, i když většina přítomných si během přednášky pořádala dobrovolná cvika z analýzy a spol. Občas měl pan profesor tendence obracet se s dotazy na publikum, které se většinou proměnily v trapné chvíle ticha.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 81 % [18]: 90%-100%
  • 2 : 18 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [22]

Průměr odpovědi: 1.64

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [9]: 1 (výborný)
  • 2 : 54 % [12]: 2
  • 3 : 4 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [22]

Průměr odpovědi: 1.55

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 45 % [10]: 1
  • 2 : 54 % [12]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [22]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 40 % [9]: lehký
  • 5 : 59 % [13]: velmi lehký