Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF2] Dějiny fyziky 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 25 / 141
- Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [44]
1: |
|
43 % [19] |
2: |
|
54 % [24] |
3: |
|
2 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.59
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [22]
1: |
|
45 % [10] |
2: |
|
54 % [12] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.55
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [22]
1: |
|
40 % [9] |
2: |
|
54 % [12] |
3: |
|
4 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.64
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Dobré.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
dobré hodinystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
některé informace byly zajímavé a člověk si je rád poslechlstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Cvičení nebylostudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Cvičení nebylostudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
-
Široký rozhled.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
široký rozhled nejen v oblasti fyzikystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zapálený pro věc, jde vidět, že ho to zajímá. Také umí odstrašit nepozorné studenty.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápal pro věc, dobrý přehled, i co se týká historie a filozofie jako takové.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
chce motivovat študentov o zaujímanie sa fyziky z historie,ako to vzniklostudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
nadsenistudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
vtipnoststudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zábavnost. Videa zpestřily výklad. Veselá (pro ty, kdo pozoruje) spolupráce s (vyrušujícími) studenty.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápal a to, že umí přitáhnout pozornost.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
-
když někdo vyrušuje, tak stačí upozornit, a ne s narušitelem zbytečně ztrácet časstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Trochu méně přeskakovat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Věnovala bych více času 20. století.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Končit včas, když člověk potřebuje na další předmět do druhé budovy.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Moc dlouho netrápit studenty, kteří ruší.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
všetko v normestudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
vynechat některé podrobnostistudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Pořád cvičení nebylo, ale i tak dám panu ?cvicicimu? jedničkustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Tak cvičení úplně nebyla, i když většina přítomných si během přednášky pořádala dobrovolná cvika z analýzy a spol. Občas měl pan profesor tendence obracet se s dotazy na publikum, které se většinou proměnily v trapné chvíle ticha.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 81 % [18]: 90%-100%
- 2 : 18 % [4]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [22]
Průměr odpovědi: 1.64
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [9]: 1 (výborný)
- 2 : 54 % [12]: 2
- 3 : 4 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [22]
Průměr odpovědi: 1.55
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 45 % [10]: 1
- 2 : 54 % [12]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [22]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 40 % [9]: lehký
- 5 : 59 % [13]: velmi lehký