Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 105
  • Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 105 studentů.
  • Ukončilo předmět: 65 studentů.
  • Průchodnost: 61 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • Na počátku je student vržen do vody a musí se naučit plavat. V úvodu semestru studenti z oborů s matematikou B nemají probránu problematiku vázaných extrémů, takže zhruba druhé a třetí cvičení jsou v lavicích k vidění obličeje užaslé nad tajemstvími, která zahalují výpočetní postupy. S postupem času úžas přechází ve skepsi a pocity odevzdanosti, neboť si každý uvědomí, že lepší už to nebude.
      Dalibor Repček
    • Krásný fyzikální předmět, ze kterého je zcela zbytečně dělán obrovský strašák. Je to předmět obsahově (a vlastně i formou) velmi zajímavý.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi zajímavý předmět, bohužel ne úplně skvostně přednášený a cvičený.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Náročný přemět u kterého student někdy neví co má čekat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • posledný predmet z úvodného kurzu fyziky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Asi nejnáročnější fyzikální předmět. Ne až tak obsahem, ale požadavky na jeho porozumění.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zajímavý předmět, strašný přednášející, velmi těžké testy...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět TSFA...Trocha statistiky, které nikdo moc nerozumí (protože statistika je až v třeťáku) a tak se projede jen letem světem a samotná termodynamika...Pokud někdo nemá z prváku TER a zároveň nedělá MAB4 tak bude mezi potenciály plavat jak ryba. Chyba není ani tak v samotném předmětu jako podle mne v jeho nešťastném umístění ve druháku. Prostě fyzika na FJFI...Předbíhá matematiku takže niko moc neví o čem je vlastně řeč.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zajímavý a velmi obsáhlý předmět, hlavně v praxi bylo velké množství témat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zaujímavy predmet
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zábavné, ale náročné a místy matoucí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [12]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 66 % [8]: 2
  • 3 : 16 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 41 % [5]: ano
  • 3 : 41 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká