Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[11UFPLN] Úvod do fyziky pevných látek

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 57
  • Procento hodnotících: 22 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 57 studentů.
  • Ukončilo předmět: 26 studentů.
  • Průchodnost: 45 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
    • Nejlepší předmět druhého semestru.
      Viktorie Navarová
    • Krásný přednět, taková oddechová přednáška, na které jsem se dozvěděl mnoho zajímavých věcí velice stravitelnou cestou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět velmi zajímavý, stojí za to už jen díky panu Krausovi. Na každé přednášce se narazí na nějaké zajímavé vysvětlení toho či onoho jevu. Podaní je srozumitelné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejpohodovější předmět letního semestru.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ochutnávka pevných látek. Taková pohádka v podání pana Krause.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět na pomezí chemie, fyziky a krystalografie. Některé věci se zopakují a rozšíří, některé jsou úplně nové.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Rozhodně nejlepší předmět prvního ročníku! Probíraná látka není prokládána složitou matematikou a tak nějak to člověku zaobalí některou látku probíranou v ELMA a TER.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Skvělý předmět, moc zajímavý.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Můj oblibeny predmet letniho semestru. Díky kvalitním skriptům nemusíte nutně navštěvovat všechny přednášky, ale tím ochudíte jen sebe.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Úžasný předmět, dozvíte se plno zajímavých informací, dojde vám spousta souvislostí.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Všechno bylo dobře
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavé povídání o pevných látkách
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [13]

Průměr odpovědi: 1.08

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 92 % [12]: 1 (výborně)
  • 2 : 7 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 76 % [10]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká