Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kraus Ivo prof. RNDr. DrSc. - [11UFPLN] Úvod do fyziky pevných látek

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 26
  • Procento hodnotících: 50 %
Celkové hodnocení [12]
1:
100 % [12]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
100 % [12]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Kniha/učebnice od pana profesora. Celkem hezky kopíruje přednášky a je moc hezky napsaná. Dělala jsem si i poznámky, ale asi je lepší poslouchat a radši si včas obstarat učebnici.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky stačí na pohodlné složení zkoušky bez učení věcí kolem. Kniha pana Krause je zajímavé počtení pro nadšence s obrázky pro lepší chápání věci.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Kniha pana profesora + vlastní zápisky. Kniha je určena hlavně pro třeťáky, takže jsme z ní probrali poměrně malou část. Je psaná velmi příjemně, dobře se z ní učí.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Kniha Úvod do fyziky pevných látek
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Kniha pana profesora je zajímavé čtení na chatu. Vytkl bych snad jen občasné typografické chyby.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • Pan profesor je přívětivý, evidentně se snaží nastolit přátelskou atmosféru. Ačkoliv jsem látku prošla celkem důkladně, občas jsem nepochopila, na co přesně se ptá. Začala jsem někde z druhé strany a když mě k tomu "dokopal", přišlo takové to "ahaaaa". Celkově bych to hodnotila jako pohodovou zkoušku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Příjemné popovídání o fyzikálních principech v pevných látkách.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přijdete, dostanete otázku co vás nejvíce zaujalo. O tom si přátelsky ale od píky popovídáte, dostanete čokoládku, výroční almanach a jdete spokojeně za A o půl 9 domů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Takové milé popovídání. Kéž by všechny zkoušky byly jako tahle.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přátelské popovídání na 15 - 40 min. Pokud chcete dobrou známku, hodí se znát i detaily (konkrétní čísla, která zazní na přednášce, různé tabulky...)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zkouška je moc milé posezení, není čeho se bát, když se na to člověk podívá, tak není problém. Zkoušející je velice milý a člověk si tam nepřijde jako na jatkách, spíš naopak.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Neuvěřitelně příjemná zkouška (vlastně rozhovor), uteče vám rychle, i když trvá déle, a delší je i čekání na ni.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
    • Krásně povídá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochotný, dobře naladěný, se zápalem pro věc. Skvělý vypravěč. Přesvědčí vás o tom, že to dokážete i sami vymyslet.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výklad dokáže podat velice přívětivě. Stále vás ujišťuje jak to bude snadné a krásné a vy se tomu poddáte.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi zajímavý výklad proložený historickými okénky, které přednášku zpestřují. Je vidět, že má pan profesor k předmětu vztah a velmi mu rozumí. Několikrát přinesl ukázat nějakou ze svých knih, kterých napsal nespočet.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zápal a umění látku pochopitelně vysvětlit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Perfektně přednáší. Poutavě vysvětluje látku, přidá zajímavé příběhy ze života fyziků. Příjemný člověk. Obdivuji, kolik toho ví, kolik napsal knih (na některé si dělá reklamu na přednáškách).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Systematičnost. Přednáší tak, že to člověka zaujme a zaručeně nenudí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Nic
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [8]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 17 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 35 % [6]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 11 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 8 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 91 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [12]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5