Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01PSL] Publikační systém LaTeX

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 17 / 39
  • Procento hodnotících: 43 %
Celkové hodnocení [32]
1:
100 % [32]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [16]
1:
100 % [16]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [16]
1:
100 % [16]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
    • na prednáškach sa preberal syntax a použitie príkazov LaTeX-u
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • skvělý přednes, dokáže zaujmout, mělo by to být povinné
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice kvalitní pro začátečníky i mírně pokročilé.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Člověk, který už něco s \latexem prožil, je navštěvovat nemusí, nicméně i tak to byla správná přednáška.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Velký přínos
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • V pořádku
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Akční, vtipný, vysvětluje srozumitelně.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • I když jste nepřišli na cvičení, tak jste si mohli danou problematiku sami zkusit doma, jelikož zadání bylo zvěřejněné na internetu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Skvělé rady a vyřešení všech problémů a chyb.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • V první řadě oceňuji skvělý humor pana přednášejícího/cvičícího. Dále se mně také líbilo, že pan doktor nechával puštěné rádio s nějakou retro stanicí, takže přehrávané pecky ze 70. a 80. let vnesly do cvičení nejenom příjemnou a odlehčující atmosféru, ale také se datlovalo do klávesnice mnohem veseleji a pěkně do rytmu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • $\emptyset$
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Kdyby pan doktor vyučoval více předmětů... Např. cvičení k předmětu Programování v Matlabu, to by pak byla jiná úroveň než nyní.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • príjemný prístup k študentom, ochota pomôcť, ak vám to nefungovalo, zmysel pre humor
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Umí látku podat a je zábavný
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vstřícnost, vtip co vnáší do přednášek, pohodu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vtipnost, akčnost, srozumitelnost, znalost problematiky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Hlavně tedy humor, humor a humor. :-)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Otevřenost, aktuální přehled, hluboká znalost LaTeXu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pohotovost při odpovědích, komunikaci, znalost problematiky
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vtip, humor
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
    • $\emptyset$
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • není co vytknout, on ten chaos, který v tom občas má, co probral a neprobral, dokáže zužitkovat :D
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • V ničem
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na \latex bych klidně chodil znovu, na takový, jaký byl letos. Bylo to všechno fajn.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nemám co vytknout
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Příprava na hodiny - jen díky velké znalosti přednášejícího se dala překousnout místa, kdy promítal zastaralé materály nebo neměl materiál k promítání vůbec
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • na cvičeniach sme si prakticky overili príkazy z prednášok, na každom cvičení bola pripravená úloha, ktorú sme mali vysádzať
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • získat zápočet je lehké: druhák - napíše v LaTeXu nějaký text, nebo testík. třeťák - ukáže BP. Já jsem nicméně zápočet nedostal, protože jsem byl líný jet kvůli jednomu kreditu v létě do školy (i když jsem Pražák :D ). I tak jsem ale rad že jsem na předmět chodil.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na zápočet stačilo přinést svou rozdělanou bakalářskou práci, pan doktor Ambrož vám vlastně udělal tkovou korekturu vzhledu zdarma
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Cvičení výborně vedeno
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přepisovali jsme do \latexu texty, prošli jsme vše, co člověk potřebuje k bakalářské práci.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [8]: 90%-100%
  • 2 : 18 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 12 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 18 % [3]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [16]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [16]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [16]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [16]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 12 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 68 % [11]: lehký
  • 5 : 18 % [3]: velmi lehký